برگزاری دومین جشنواره حیا و حجاب «ضحی» در همدان
کد خبر: 3762813
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

برگزاری دومین جشنواره حیا و حجاب «ضحی» در همدان

گروه فرهنگی ـ دومین جشنواره حیا و حجاب «ضحی» در همدان برگزار می‌شود.

برگزاری دومین جشنواره حیا و حجاب «ضحی» در همدان

به گزارش ایکنا از همدان، دومین جشنواره حیا و حجاب «ضحی» در همدان برگزار می‌شود. این جشنواره که سال گذشته برای اولین بار همزمان با سالگرد کشف حجاب رضاشاه در استان برگزار شد.
موضوعات فراخوان این جشنواره طراحی مانتو اجتماع، داستان کوتاه با موضوع بزرگسالان، داستان کوتاه با موضوع کودک و نوجوان، تصویرسازی است.
مهلت ارسال آثار به جشنواره ضحی از 20 لغایت 30 آذرماه سال جاری است که اختتامیه این جشنواره در دی ماه سالجاری برگزار خواهد شد.
به 3 نفر برتر در هر محور جوایز نقدی به این ترتیب که نفر اول ۷۰۰ هزار تومان، نفر دوم ۵۰۰ هزار تومان و نفر سوم 300 هزار تومان و تندیس جشنواره اهدا می‌شود. هم‌چنین طرح‌های مورد تایید به تولید رسیده، داستان ها و تصاویر برتر در ویژه نامه جشنواره به چاپ خواهد رسید.
علاقمندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر از قوانین جشنواره می‌توانند به کانال جشنواره در پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام به نشانی http://telegram.me/sadid95 و مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 09109291653 تماس حاصل کنند.
نحوه ارسال آثار عضویت در کانال و ارسال به ادمین آن و یا ارسال به ایمیل جشنواره به آدرس jashnvarehzoha@gmail.com است.
ضمنا برای شرکت در بخش طراحی مانتو اجتماع، لازم است که شرکت‌کنندگان در کارگاه آموزشی حضور پیدا کنند و نام و رشته خود را از طریق کانال جشنواره و یا به صورت پیامک ارسال کنند.
این جشنواره به همکاری بسیج هنرمندان، سازمان تبلیغات اسلامی، جبهه فرهنگی عفاف و حجاب استان، مؤسسه لچک و موؤسسه سدید و ... اجرا می‌شود.
انتهای پیام

captcha