سبک مسابقات؛ نیازمند تغییرات/ آمادگی اوقاف برای دریافت ایده‌های نو
کد خبر: 3763115
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷

سبک مسابقات؛ نیازمند تغییرات/ آمادگی اوقاف برای دریافت ایده‌های نو

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: اگر جامعه قرآنی به این نتیجه برسد که سبکی که اکنون در مسابقات حاکم است، متناسب شرایط کنونی نیست و نیازمند تغییرات و به‌روز رسانی است، اوقاف آمادگی دارد ایده‌های نو را برای ارتقای سطح مسابقات دریافت و اجرایی کند.

وجود فعالان قرآنی دغدغه‌مند  لازمه توسعه فعالیت‌های رآنی

محمدحسین کاظمی، ریئس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در حاشیه نشست با جمعی از فعالان قرآنی استان در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: برگزاری این نشست در راستای تحلیل برنامه های قرآنی این اداره کل در طول سال انجام شد و اینکه ایده های نو و مناسب برای برگزاری مسابقات مطرح شود.
وی ضمن اشاره به این موضوع که ایده های نو برای جذب بیشتری در مسابقات شهرستانی هدف اداره بوده است افزود: نظرات مطرح شده از سوی کسانی که در مسابقات قرآنی حضور داشتند و درگیر فضای قرآنی بوده اند کمک شایانی به پیشبرد اهداف و رسالت جامعه قرآنی خواهد کرد و قطعا موثر خواهد بود.
سبک مسابقات مناسب نیست/آمادگی اوقاف یزد برای دریافت ایده‌های نو
کاظمی گفت: اگر جامعه قرآنی به این نتیجه برسد که سبکی که اکنون در مسابقات حاکم است متناسب شرایط کنونی نیست و نیازمند تغییرات و بروز رسانی ها است، اوقاف آمادگی دارد ایده های نو را برای ارتقاء سطح مسابقات دریافت و اجرایی کند.
وی افزود: این ایده ها می تواند در سبک برگزاری مسابقات، روش و کیفیت اجرای برنامه ها، مخاطب شناسی و... باشد تا جذب در سیکل مسابقه رو به افزایش باشد.
ریئس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تصریح کرد: اوقاف می تواند  در بقیه فعالیت های قرآنی که در حال انجام است با توجه به نظرات خوب و کارشناسی شده ارتقاء کیفیت بدهد.
فضای قرآنی در جامعه توسعه یابد
وی ضمن تاکید به اینکه فضای قرآنی در جامعه باید توسعه یابد افزود: اوقاف ظرفیت هایی در قسمت بقاع متبرکه و امامزادگان، بخش مالی و... دارد که حاضر است برای اصلاح و به روز رسانی کردن کارهای قرآنی هر کاری در حد توان باشد انجام دهد.
کاظمی گفت: نظرات در خصوص مسابقات، کلاس های قرآنی بقاع مطرح شده و نقاط ضعف و عیب های این برنامه ها گفته شد که قطعا پیشنهادات دوستان قرآنی مورد تحلیل قرار خواهد گرفت و در جهت توسعه و پیشرفت کارهای قرآنی استفاده خواهد شد.
وجود فعالان قرآنی دغدغه‌مند؛ لازمه گسترش فعالیت‌های قرآنی
وی اظهار کرد: سعی می کنیم اینگونه جلسات مستمر باشد و رابطه جامعه قرآنی با مسئولان قرآنی پر رنگتر شود و زمینه برای ایده های بهتر و اجرایی تر فراهم گردد.
ریئس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد وجود فعالان قرآنی دغدغه‌مند را لازمه توسعه فعالیت‌های قرآنی دانست و تصریح کرد: دغدغه فعالان قرآنی جامعه باید توسعه شیوه های درست برای جذب بیشتر به فعالیت های قرآنی باشد.

انتهای پیام

captcha