ایجاد «سرای مسافر ایثار» در راستای توسعه گردشگر درمانی است
کد خبر: 3763585
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

ایجاد «سرای مسافر ایثار» در راستای توسعه گردشگر درمانی است

گروه اجتماعی - مدیر موسسه ایثار یزد گفت: یزد از دیرباز به‌عنوان قطب پزشکی مطرح بوده و پس از ثبت جهانی، اقبال بیشتری از سوی گردشگران شد و این موسسه نیز در راستای توسعه صنعت گردشگر درمانی اقدام به ایجاد سرای مسافر کرد.

مدیر موسسه ایثار یزد: سرای مسافر ایثار در راستای توسعه توریسم درمانی است

حسن کلانتری، مدیر موسسه استانی ایثار یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با تشریح فعالیت‌های مختلف این موسسه و با اشاره به ثبت جهانی شهر یزد، اظهار کرد: پس از ثبت جهانی شهر تاریخی یزد در فهرست آثار یونسکو، حرکت‌های مختلفی در راستای تحقق این اتفاق بزرگ رخ داد و موسسه ایثار یزد نیز به‌نوبه خود در این امر خطیر مشارکت کرد.
وی افزود: شهر دارالعباده یزد از دیرباز به‌ عنوان قطب پزشکی در کشور مطرح بوده است و پس از ثبت جهانی یزد اقبال بیشتری به این شهر از سوی گردشگران داخلی و خارجی شد و موسسه ایثار نیز در راستای توسعه صنعت توریسم درمانی اقدام به ایجاد سرای مسافر کرد تا گامی مثبت در این جهت برداشته باشد.
کلانتری گفت: مهمانسرای ایثار واقع در بهترین منطقه شهر یزد و جنب مراکز درمانی دارای سه باب سراچه و دوازده باب اتاق، قابلیت اسکان از مهمانان را فراهم آورده که این اتاق‌ها دارای کولر، سرویس بهداشتی، یخچال، تلویزیون، سایر ملزومات در جهت تأمین آسایش میهمانان است.
مدیر موسسه استانی ایثار یزد تصریح کرد: همچنین این مهمانسرا در بافت قدیمی که دارای مناظر تاریخی و سنتی است، واقع‌ شده که به بازار سنتی یزد نیز نزدیک است.

انتهای پیام

captcha