ایران؛ تنها منادی بین امت‌های اسلامی
کد خبر: 3764412
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

ایران؛ تنها منادی بین امت‌های اسلامی

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه ماکو بزرگترین حامی تروریست را آمریکا یاد کرد و گفت: مهمترین هدف آنان برادرکشی و برهم‌ زدن اتحاد بین امت اسلامی بوده و امروز، ایران، تنها منادی بین امت‌های اسلامی است.

ایران، تنها منادی در بین امت‌های اسلامی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد هاشمی، امام جمعه ماکو ظهر امروز، 25 آبان‌ماه در بخشی از خطبه‌های نماز عبادی‌ ـ سیاسی جمعه این هفته ماکو بیان کرد: دشمن با ایجاد شبهات در بین دانش‌آموزان و دانشجویانی که با عدم آگاهی نسبت به دین اسلام گذر زندگی می‌کنند، هدف سرنگونی اسلام ناب محمدی را در سر دارد.
وی تاکید کرد: کسانی که نفوذ کلامی دارند و مخصوصا کسانی که در بحث‌های اعتقادی، دارای آشنایی فرهنگ غنی دین اسلام هستند، باید اقدامات جهادی در جلوگیری از نفوذ دشمنان و فرهنگ‌های غربی انجام دهند.
امام جمعه ماکو گفت: عرفان‌های کاذب که از سوی استکبار، در جامعه ایرانی ترویج یافته، درصدد آن است که جوانان را به سوی بیراهه سوق دهد.
وی با اشاره به وقف و اهداف این سنت حسنه در جامعه اسلامی، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ، وقف همواره توانسته است گره‌های ناگشودنی را بگشاید.
هاشمی وقف در مدارس و دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و بهداشت را ارزشمند برشمرد و تصریح کرد: باید اولویت‌بندی در وقف صورت گیرد، که تنها با این کار خواهیم توانست به اهداف این سنت حسنه برسیم.
وی هفته وحدت را فرصتی بی‌بدیل در تقویت بین مذاهب و سرنگونی توطئه‌های شوم دشمنان یاد کرد و ادامه داد: امام‌خمینی(ره) با آگاهی کامل و با تدابیر عاقلانه، توانست یک میراث گوهربار در اتحاد ملت و امت اسلامی به‌جابگذارد.
امام جمعه ماکو، بزرگترین حامی تروریست را آمریکا یاد کرد و افزود: مهمترین هدف آنان برادرکشی و برهم‌زدن، اتحاد بین امت اسلامی بوده و امروز، ایران، تنها منادی در بین امت‌های اسلامی است.
هاشمی ویژگی‌های بسیج را از منظر امام‌خمینی و مقام معظم رهبری، ایمان، اخلاص، دغدغه‌مند، آرمانگرا، تکلیف‌بین، منظم، قانون‌مدار ابراز کرد.
انتهای پیام

captcha