احیای امر به معروف در جامعه نیازمند عزم عمومی است
کد خبر: 3764584
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

احیای امر به معروف در جامعه نیازمند عزم عمومی است

گروه فرهنگی - مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیازمند عزم عمومی است.

احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیازمند عزم عمومی است

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در دیدار با حجت‌الاسلام سید احمد موسوی معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر در روز شنبه، 26 آبان‌ماه در سخنانی اظهار کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیازمند عزم عمومی است.
وی بیان کرد: قوانین امر به معروف و نهی از منکر بایستی برای آمرین امر به معروف و نهی از منکر به‌صورت کامل و شفاف تشریح و تبیین شود زیرا گاهی آنان در روند اجرای این فریضه الهی دچار مشکل می‌شوند.
حجت‌الاسلام انصاری‌راد با بیان اینکه حضور جوانان و تشویق آن‌ها در انجام فعالیت‌های فرهنگی این فریضه دینی مهم خواند و اضافه کرد: آسیب‌های متعددی در این حوزه وجود دارد که می‌بایست با برنامه‌ریزی این موانع اصلاح شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان خودسازی را یکی از ویژگی‌های مهم برای تهذیب نفس خواند و یادآور شد: اگر این خصایص بیش از گذشته در بین افراد جامعه تقویت شود بی‌شک روند اصلاح جامعه نیز رشد پیدا خواهد کرد.
حجت‌الاسلام انصاری‌راد در پایان گفت: جامعه با مشکلات متعددی در حوزه فرهنگی روبه‌روست و تمام صدمات، لطمات، فساد‌ها و تحقیر‌ها به سبب احیا نبودن این دو فریضه مهم در جامعه و توجه نکردن به این فریضه الهی است.
انتهای پیام

captcha