مطالعه پیش‌شرط توسعه علمی است
کد خبر: 3764751
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰

مطالعه پیش‌شرط توسعه علمی است

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، از موضوعات مهم در حوزه فرهنگ است و بی‌شک فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی از جمله پیش‌شرط‌های بسیار مهم در فرآیند توسعه علمی است.

مطالعه پیش شرط توسعه علمی است

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری در بازدید از کتاب فروشی‌های اصفهان با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، بر گسترش فعالیت‌های مرتبط با کتابخوانی تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، از موضوعات مهم در حوزه فرهنگ بوده و بی شک فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی از جمله پیش شرط‌های بسیار مهم در فرآیند توسعه علمی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: کتاب بهترین دوست و یاری کننده انسان است و در این روز و به مناسبت هفته کتابخوانی لازم است، تلاش کنیم علاوه بر مطالعه کتاب، فرهنگ کتابخوانی را در کشور بیش از گذشته توسعه دهیم.
اجرای طرح کوله پشتی در ادارات و سازمان‌ها، اجرای طرح پاییزه کتاب، هدیه کتاب به مجموعه‌ها، سازمان‌ها و ادارات، نواختن زنگ کتاب در مدارس، برگزاری جشن هفته کتاب از جمله برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی است که از ۲۴ آبان آغاز شده است.
انتهای پیام

captcha