توزیع ۲۰ هزار جلد قرآن میان زائران پاکستانی
کد خبر: 3764856
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱

توزیع ۲۰ هزار جلد قرآن میان زائران پاکستانی

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان گفت: ۲۰ هزار جلد مصحف شریف میان زائران پاکستانی که در راه بازگشت به وطن خود از مرز میرجاوه عبور می‌کنند، توزیع می‌شود.

مرتضی کوچکی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: 20 هزار جلد مصحف شریف میان زائران پاکستانی که در راه بازگشت به وطن خود از مرز میرجاوه عبور می‌کنند، توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه کار توزیع از روز گذشته آغاز شده، ادامه داد: این قرآن‌های نفیس دارای جلد چرمی بوده و توسط سازمان چاپ و انتشارات اسوه، وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، به چاپ رسیده است.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به اینکه هزینه تهیه این قرآن‌ها از محل کمک‌های مردمی تأمین شده است، افزود: تعداد زائران پاکستانی بیش از 60 هزار نفر بوده است که اغلب به‌صورت خانواده هستند.
کوچکی اظهار کرد: مسیر بازگشت زوار پاکستانی از مرز میرجاوه است و مدت کوتاهی در موقوفه زائرسرای امام رضا(ع) زاهدان توقف می‌کنند؛ در این مدت، یادگاری خود را که یک جلد مصحف شریف به‌همراه بسته‌ فرهنگی است، دریافت می‌کنند.

توزیع 20 هزار جلد قرآن کریم میان زائران پاکستانی

توزیع 20 هزار جلد قرآن کریم میان زائران پاکستانی

انتهای پیام

captcha