پیشگامی سپاه و بسیج در محرومیت‌زدایی
کد خبر: 3765082
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

پیشگامی سپاه و بسیج در محرومیت‌زدایی

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه بوشهر گفت: سپاه و بسیج به اقتصاد مقاومتی کمک کرده و در عرصه‌های علم و فناوری، و محرومیت‌زدایی نیز همیشه پیشگام بوده و بر اساس منویات مقام معظم رهبری عمل کرده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛‌ در آستانه هفته بسیج، اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان بوشهر به فرماندهی سردار سرتيپ پاسدار علی رزمجو با آیت‌الله صفایی بوشهری دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این دیدار، سپاه و بسیج را مایه اقتدار نظام و عامل سربلندی انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: بسیج و سپاه یک نعمت الهی است که خداوند به واسطه انقلاب اسلامی به ایران، جهان اسلام و بشریت هدیه کرده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره در همه عرصه‌ها، خط مقدم دفاع از انقلاب بوده است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، پاسدار آرمان‌ها و ارزش‌ها، حریم اسلام، انقلاب و ولایت است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه بسیج از دل سپاه بیرون آمده است، گفت: بسیج مایه اقتدار و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه سپاه و بسیج سرپنجه‌های محکم و مقتدر پیکره نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف به فرمان مقام معظم رهبری همیشه سربلند، موفق و مؤثر بوده است.

وی به دشمنی دیرینه دشمنان انقلاب اسلامی ایران نسبت به سپاه اشاره کرد و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران و اسلام و مزدوران داخلی آن‌ها، از همان ابتدا نسبت به سپاه و بسیج موضع منفی داشته‌اند چون می‌دیدند سپاه و بسیج باعث اقتدار نظام و عنصر حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب شده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در حفظ، حیات و پیشرفت تمامی عرصه‌های انقلاب، مدیون سپاه و بسیج هستیم، اظهار کرد: سپاه در عرصه‌های عمرانی حماسه‌ها آفریده، در عرصه‌های فرهنگی با تمام توان ورود کرده و مؤثر واقع شده است، در عرصه اقتصادی نیز به اقتصاد مقاومتی کمک کرده و در عرصه‌های علم و فناوری و محرومیت‌زدایی نیز همیشه پیشگام بوده و بر اساس منویات مقام معظم رهبری عمل کرده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کرد: در استان بوشهر هم سپاه دریایی و هم سپاه امام صادق(ع) الحمدلله از همان ابتدا موفق عمل کرده و فضای استان با وجود مبارک شما عزیزان دارای ضریب امنیت بالا و فرهنگ بالا بوده و در حوزه‌های مدیریت شهری و در سطح پایگاه‌ها نیز به‌خوبی به وظایف خود عمل کرده است.

کیوان عمادی

انتهای پیام

captcha