بی‌عدالتی و ظلم هیچ ربطی به مسلمانان ندارد
کد خبر: 3765314
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

بی‌عدالتی و ظلم هیچ ربطی به مسلمانان ندارد

گروه معارف- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز باید مسلمانان بصیرت داشته باشند چراکه بی عدالتی و ظلم هیچ ربطی به مسلمانان ندارد، بیان کرد: اساس اسلام و قرآن بر اجرای عدالت و حق است.

 بی‌عدالتی و ظلم هیچ ربطی به مسلمانان ندارد

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز 28 آبان جاری در همایش بزرگ بشیر رحمت و نشست هم اندیشی علمای شیعه و اهل سنت خراسان جنوبی، گفت: افراد مختلف از آیات قرآن برداشت‌های مختلف دارند، لذا باید آیات از جهت مشتبهات را به آیات محکمات ارجاع داد.

وی افزود: صحنه میدانی امروز که در اوج انواع اختلافات است، مربوط به منافع کشورهایی مانند انگلیس است و هیچ ربطی به دین و قرآن ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شناسنامه پیامبر شناسنامه اسلام است و دفترچه آن قرآن است، اظهارکرد: آنچه که به عنوان اسلام در این شناسنامه به دست می‌آید حتما باید مستند به قرآن و حدیث باشد.

عبادی ادامه داد: آنچه که در آیات پیامبر اکرم (ص) را خداوند معرفی کرده هدایت و حق است و فلسفه بعثت همه پیامبران این است که جامعه بشری به عدالت برسد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه طی روزهای اخیر فلسطین که محور جهان اسلام است ضربه ای به دشمن زد که دولت پوشالی صهیونیستی به هم ریخت، گفت: اگر مسلمانان با هم وحدت پیدا کنند، دشمن جرات هیچ جسارتی را به خود نمی دهد.

عبادی با اشاره به اینکه امروز باید مسلمانان بصیرت داشته باشند چراکه بی عدالتی و ظلم هیچ ربطی به مسلمانان ندارد، خاطرنشان کرد: اساس اسلام و قرآن بر اجرای عدالت و حق است.

انتهای پیام

captcha