بسیجی از حرکت نمی‌ایستد
کد خبر: 3765526
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰

بسیجی از حرکت نمی‌ایستد

گروه اجتماعی- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: بسیجی از حرکت نمی‌ایستد و برای به کمال رسیدن مردم تلاش خود را با جان و دل به کار می‌گیرد.

بسیجی از حرکت نمی‌ایستد

به گزارش ایکنا از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ظهر امروز در دیدار فرماندهان سپاه با وی اظهار کرد: انقلابی که از سوی امام خمینی (ره) صورت گرفت اهداف ارزشمند و بزرگی داشت.
وی ادامه داد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی این بود که انسان‌ها هدف را شناخته و به سوی آن حرکت کنند، این همان هدفی بود که ائمه اطهار (ع) نیز دنبال می‌کردند.
آیت الله ناصری افزود: باید بدانیم که اگر انسان‌ها را به دیگران غیر از خدای متعال امیدوار کنیم بدون شک باختیم و هم به خود و دیگران خیانت کردیم زیرا کسی جز خدا نمی‌تواند مردم را در رسیدن به کمال همراهی و یاری کند.
وی تصریح کرد: اگر زمینه را فراهم سازیم که مردم به پروردگار برسند، وظیفه خود را به درستی انجام دادیم و هر راه و اعتمادی غیر از خدا طی شود اشتباه است زیرا نتیجه درستی نخواهد داشت.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه بسیج باید به اهداف و مسیرهایی که در رسیدن مردم به خدای متعال کمک می‌کند گام بردارد افزود: امروزه اگر باید در مسیر طب و علوم مختلف تلاش کنیم، همان هدف است پس باید به نیازهای مردم و جامعه به خوبی توجه و در جهت رسیدن به کمال تلاش کرد.
امام جمعه یزد با بیان اینکه اگر بسیجیان باور کنند که وظیفه ما رساندن مردم به کمال است، بسیجی واقعی است عنوان کرد: بسیجی از حرکت نمی‌ایستد و برای به کمال رسیدن مردم تلاش خود را با جان و دل به کار می‌گیرد.
وی گمشده دنیا را هدف زندگی دانست و عنوان کرد: در زمان مبارزات انقلاب، بسیجی هدف اصلی زندگی امام راحل را به خوبی آموخته بود و در آن مسیر حرکت می‌کرد.

انتهای پیام

captcha