پنج هزار فعال قرآنی در سطح کشور تا سال آینده بیمه می‌شوند
کد خبر: 3766131
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
فقهی‌زاده در بازدید از موسسه جامعة‌الحفاظ کرمان گفت:

پنج هزار فعال قرآنی در سطح کشور تا سال آینده بیمه می‌شوند

گروه موسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ معاون سازمان قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قول داد که پنج هزار فعالان قرآنی در سطح کشور تا سال آینده بیمه می‌شوند و همچنین تسویه‌حساب‌ با موسسات به موقع و دقیق خواهد شد.

به گزارش ایکنا؛ معاون سازمان قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اتفاق هیئت همراه از موسسه قرآنی جامعة‌الحفاظ کرمان شب گذشته 29 آبان‌ماه بازدید کرد.

فقهی‌زاده ضمن بازدید از این موسسه قرآنی به تشریح فعالیت‌های سازمان معاونت قرآن و عترت در مورد موسسات خاص که به عنوان مراکز تخصصی قرآنی فعالیت‌ها می‌کنند، پرداخت و با تقدیر و تشکر از مسئولان و مربیان موسسه قول همکاری هرچه بیشتر در زمینه‌هایی را به موسسه جامعة‌الحفاظ داد.

معاون سازمان قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قول داد تا سال آینده پنج هزار فعال قرآنی در سطح کشور بیمه می‌شوند و همچنین، تسویه‌حساب‌ با موسسات به موقع و دقیق خواهد شد.

فقهی‌زاده همچنین از همکاری‌ متداول موسسه با برنامه‌های وزارت ارشاد اسلامی به خصوص شرکت در آزمون‌ها و ارائه برنامه‌ها به صورت طرح‌های نو سخن گفت.

در این جلسه، دبیر موسسه به تشریح فعالیت‌های دهه گذشته از زمان تأسیس تاکنون پرداخت و گفت: تاکنون 200 حافظ در موسسه تربیت شدند و بالغ برسه هزار نفر از متربیان تاکنون در تمامی آزمون‌های ارشاد شرکت کرده‌اند و موسسه جامعة‌الحفاظ در سال 91 جزء پنج موسسه برتر قرار گرفته است.

وی گفت: حفظ قرآن در رشته‌های تخصصی، موضوعی و خردسالان، برگزاری دوره‌های تربیت مربی حفظ، روخوانی و پیش‌دبستانی، برپایی کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی و مشاوره از جمله فعالیت‌های این موسسه است.

نیک‌ورز در انتهای شرح فعالیت‌های موسسه گفت: آموزش حفظ غیرحضوری و تلفنی برای اولین بار در استان کرمان نیز از فعالیت‌های ما بوده است.

انتهای پیام

 

captcha