اعزام 176 دانش‌آموز دختر البرزی به اردوهای راهیان‌نور
کد خبر: 3766336
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵

اعزام 176 دانش‌آموز دختر البرزی به اردوهای راهیان‌نور

گروه فرهنگی- جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی البرز گفت: همزمان با سومین روز از هفته بسیج، 176 دانش آموز دختر البرزی به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.

اعزام 176 دانش‌آموز دختر البرزی به اردوهای راهیان‌نور

عباس شکری، جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: امروز دشمنان از راه‌های گوناگون فکر، ذهن و اندیشه جوانان ما را نشانه گرفته و در صدد هستند با هر ترفندی به اعتقادات و باورهای آینده‌سازان کشور لطمه وارد کنند.
وی با تاکید بر اینکه باید روشنگری‌های لازم به نسل جوان در زمینه توطئه‌های دشمنان داده شود، افزود: برگزاری اردوهای راهیان‌نور و آشنایی قشر جوان جامعه با رشادت‌ها و از خود گذشتگی شهدا و رزمندگان می‌تواند در خنثی‌سازی این توطئه ها تاثیرگذار باشد.
این مسئول یادآور شد: اگر نسل جوان ما با نیت شوم دشمنان آشنایی پیدا کنند و به این باور برسند که توطئه‌های دشمن تمامی ندارد، هیچگاه در دام ترفندها و دسیسه‌های آنان گرفتار نمی‌شود.
شکری در ادامه از اعزام دانش‌آموزان البرزی به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: همزمان با سومین روز از هفته بسیج 176 دانش آموز دختر متوسطه اول به مدت چهار روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی البرزگفت: روایتگری دفاع مقدس توسط راویان اعزامی، برگزاری مسابقات فرهنگی، نذر صلوات، پخش فیلم‌های دفاع مقدس، برگزاری مسابقه عکس و دلنوشته در فضای مجازی، برگزاری تاتر با موضوع دفاع مقدس از جمله برنامه‌هایی است که در این سفر معنوی برای دانش‌آموزان تدارک دیده شده است.
وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور فرصتی مغتنم برای دانش‌آموزان است تا در این سفر معنوی از شهدا و رزمندگان درس ایثار و از خود گذشتگی بیاموزند، افزود: خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان با بصیرت‌افزائی و آگاهی مردم حتمی است و اردوهای راهیان نور می‌تواند این مهم را با آشنایی جوانان با تاریخ دفاع مقدس و دستاوردهای مقدس انقلاب اسلامی آمیخته کند و محصولی ارزشمند و معنوی به نام جوانان بسیجی و متدین را آماده کند.
انتهای پیام

 

captcha