بسیج از فرهنگ ناب اسلام دفاع کرده است
کد خبر: 3767423
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۷
ابوحمزه:

بسیج از فرهنگ ناب اسلام دفاع کرده است

گروه سیاست و اقتصاد ـ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بسیج از فرهنگ اسلام ناب دفاع کرده است، در راهپیمایی 22 بهمن، انتخابات‌ گسترده چهل سال، عرصه سازندگی، محرومیت‌زدایی، عرصه جهاد و شهادت، نقش بسیار پررنگ و اثرگذار و تاریخ‌ساز آن را می‌بینید.

بسیج از فرهنگ ناب اسلام دفاع کرده است

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیروز سه‌شنبه، 6 آذر در گردهمایی بسیجیان کرمانی در محل حسینیه ثارالله کرمان به نقش بسیج در چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) ابتدا فرمان بر تشکل بسیج دادند و سپاه هم از دل بسیج شکل گرفت.
وی به نقش بسیج از دیدگاه اندیشکده‌ها و متخصصان آمریکایی پرداخت وافزود: این اندیشکده‌ها از متخصصان و مدیران با تجربه آمریکا در رشته‌های مختلف و تئوری‌پردازهای دستگاه حاکمه ایالات متحده آمریکا هستند که مطالب و مسائل را نسبت به بسیج مطرح می‌کنند.
ابوحمزه بیان کرد: از دیدگاه این متخصصان، بسیج نیروی جایگزین‌ناپذیر پایداری و تداوم نظام جمهوری اسلامی است، چون بسیج آنقدر گسترده شده و در عمق جامعه ایران قرار گرفته که در عرصه‌های علمی، ورزشی، هنری و ساختارهای مختلف نظام اسلامی به عنوان فرهنگ، اندیشه و تفکر و ایده مورد قبول برگرفته از دین و آرمان‌های انقلاب جای خود را باز کرده است.
فرمانده سپاه ثارالله گفت: آمریکایی‌ها، بسیج را ستون اصلی امنیت داخلی و حافظ فرهنگ اسلامی در ایران عنوان می‌کنند و اشاره به سپاه و ارتش، نیروی انتظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی نداشتند در عین اینکه همه این دستگاه‌ها در امنیت ایران سهم دارند.
ابوحمزه گفت: بسیج از فرهنگ اسلام ناب دفاع کرده است، در راهپیمایی 22 بهمن، انتخابات‌های گسترده چهل سال، عرصه سازندگی، محرومیت‌زدایی، عرصه جهاد و شهادت، نقش بسیار پررنگ و اثرگذار و تاریخ‌ساز آن را می‌بینید.
وی بیان کرد: کار به جایی رسیده که دشمنان قسم خورده بسیج هم اذعان دارند که بسیج توان و ابهتی در نظام جمهوری اسلامی ایجاد کرده است.
ابوحمزه با اشاره به دیگر سخن اندیشکده‌های آمریکایی که بسیج خون در رگ‌های سپاه و سپر مقابله با فتنه‌های آینده است، گفت: سپاه هر چه دارد از بسیج است و هر چه نظام و انقلاب دارد از بسیج است و ما به آن افتخار می‌کنیم.
وی بیان کرد: بسیج سپر مقابله با فتنه‌های آینده در جمهوری اسلامی است و درست هم می‌گویند، صهیونیست‌ها و دنباله‌روهای آن‌ها در منطقه توطئه کردند، اما با افکار و اندیشه بسیج حزب‌الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی، جیش الوطنی، انصارالله، حشد الشعبی شکل گرفت.
فرمانده سپاه ثارالله ادامه داد: بسیج رکن حیاتی راهبرد دفاع ملی ایران است و امام خمینی‌(ره) فرمودند: «به کمک بسیجیان سنگرهای کلیدی دنیا را فتح خواهند کرد».
ابوحمزه اظهارکرد: هر جا بیداری اسلامی محقق شد و ملت‌ها اسلام را مبنا قرار داده و مقاومت کردند، آمریکا و ایادی آن‌ها دچار شکست و ناامیدی شدند.
وی تأکید کرد: فرهنگ بسیج مرز و جغرافیا، زمان و زبان و نژاد و قوم نمی‌شناسد، هر مظلومی در هر کجای ایران باشد، مسلمان و غیرمسلمان باعث افتخار می‌شود.
ابوحمزه افزود: بسیج را محدود به مباحث نظامی و امنیتی نمی‌توان کرد، فرهنگ بسیج، فرهنگ علوی و نبوی و اسلام ناب محمدی(ص) است.
ابوحمزه اظهار کرد: سخن مقام معظم رهبری است که 40 سال است بسیج در همه عرصه‌ها حرف اول را می‌زند و تأکید دارند که مسئولان و نماینده‌ها و دولت و دستگاه دیپلماسی ما باید بسیجی شوند.
ابوحمزه بیان کرد: هر جا بسیج رفت، مقاومت و مقابله با استکبار شکل گرفت، فرهنگ بسیج، فرهنگ کمک به محرومان و مستضعفان و یاری رساندن به نظام جمهوری اسلامی است.
وی تصریح کرد: سپاه و بسیج این توان را دارد به همه دستگاه‌های استان کمک کند، اما باید از ما کمک بخواهند و ما از این امر دریغ نمی‌کنیم.
ابوحمزه گفت: سپاه و بسیج در همه عرصه‌ها توان مدیریتی و اجرایی دارد و می‌توانیم این کار را انجام دهیم؛ لذا در آستانه چهل سالگی انقلاب و بسیج این افتخار برای بسیجیان بس است که مدال افتخار را از امام راحل و رهبری دریافت کردند.
وی تصریح کرد: اگر می‌خواهیم بسیجی فکر و عمل کنیم، هر کس در هر جا هست، مسئولیت و وظیفه خود را درست انجام دهد.
انتهای پیام

captcha