افول آمریکا برای همه اندیشمندان قابل مشاهده است/ ایران بن بست ندارد
کد خبر: 3767572
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶

افول آمریکا برای همه اندیشمندان قابل مشاهده است/ ایران بن بست ندارد

گروه سیاست و اقتصاد- جانشین معاونت آموزش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: افول آمریکا برای همه اندیشمندان دنیا قابل مشاهده و درک است و عزت و سربلندی ایران برای جهانیان روز به روز روشن تر خواهد بود.

افول آمریکا برای همه اندیشمندان  قابل مشاهده است/ ایران بن بست ندارد

به گزارش ایکنا از مازندران سردار سعید فرجیان زاده، جانشین معاونت آموزش ستاد کل نیروهای مسلح شامگاه دیروز پنجم آذرماه در گردهمایی بسیجیان در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان قائم شهر با تبریک هفته بسیج گفت:  شهرستان قائمشهر هزار  شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است و این از افتخارات این شهرستان است.

وی با بیان اینکه امروز ۳۹ سال از شروع فرمان امام مبنی بر تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی می گذرد، افزود: با نگاه به کارنامه بسیج می بینیم که امام راحل چه برکاتی را با این فرمان برای جمهوری اسلامی و جهان اسلام به ارمغان آورد.

فرجیان زاده  با اشاره به این که بسیج کلید طلایی حل همه مشکلات است، تصریح کرد: وقتی به تاریخ پر افتخار بسیج نگاه می کنیم می بینیم آن کسانی که در روزهای اول  و بعد انقلاب از تمام نقاط کشور در دفاع حضور داشتند و در برابر دشمن سینه سپر و جانشان را فدای این سرزمین اسلامی کردند و اجازه ندادند تجزیه طلبان به هدف خودشان برسند،  بسیجیان گمنام بودند که سرشان بریده و بدن‌هایشان مثله شد ولی اجازه ندادند ذره‌ای از خاک ایران جدا شود. 

وی ادامه داد: آن زمانی که منافقین کوردل و دژخیم مردان و زنان و بچه‌های مومن این کشور را ترور کردند، مسئولین خدمتگزار و ائمه محترم و با تقوای کشور را به شهادت رساندند کسانی که در برابر این دژخیمان قدعلم کردند و ایستادند باز هم بسیجیان گمنام و دریادلی بودند که از کشور دفاع کردند.

معاون آموزش ستاد کل سپاه گفت: زمانی که رژیم بعثی و منحوس صدام با ۱۵ لشکر مجهز به سرزمین‌های این کشور از زمین، هوا و دریا حمله کرد و ۱۴ شهر را به اشغال خودش درآورد و تمام دنیا از او حمایت کردند کسانی که در برابر آنها سینه سپر کردند و در برابر ماشین جنگی رژیم بعث ایستادگی کردند همین بسیجیان دریادل بودند.

وی با بیان اینکه از همه اقشار جامعه در دفاع مقدس حضور داشتند، ادامه داد: اگر بسیجیان در این جنگ نابرابر حضور نداشتند شاید ما سرنوشت دیگری داشتیم.

معاون آموزش ستاد کل سپاه بیان کرد: بعد از پایان جنگ بسیج پیشتاز در زمینه ساخت ویرانی‌های جنگ بود و زمانی که کشور دچار تهاجم فرهنگی شد بسیجیان در صحنه‌های مختلف حضور پیدا کردند و از ارزش‌ها و فضیلت‌های انقلاب دفاع کردند.

 معاون آموزش ستاد کل سپاه با اشاره به حضور بسیج در همه  صحنه‌های جامعه، گفت:  بسیج نه تنها در صحنه امنیت، دفاع، علم بلکه در صحنه‌های اجتماعی، سیاسی، هنری، ورزشی، صنعتی، کشاورزی و همه عرصه‌های مورد نیاز در خدمت مردم و برای مردم هستند. در مواقعی که در کشور زلزله و سیل به وجود آمد در رودبار و منجیل و کرمانشاه بسیجیان اولین نفراتی بودند که حضور پیدا کردند.

وی افزود: شعار بسیج خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال و ایجاد توانمندی برای اشتغال در جهت علمی کردن کشاورزی، در جهت ارتقا  تولید، در اجرای اقتصاد مقاومتی و کمک به اقتصاد کشور است.

فرجیان زاده با اشاره به فراگیر شدن الگوی بسیج در جهان اسلام گفت: کشورهای دیگر مانند لبنان، فلسطین هم با استفاده از الگوی تفکر بسیجی ما توانستند ایستادگی کنند، آنچه که باعث شد داعش با شکست مواجه شود تشکیل بسیج در عراق بود. اگر ملت مظلوم یمن چهار سال در برابر آمریکا، عربستان، انگلیس و رژیم صهیونیستی مقاومت می کند الگویش را از کشور ایران گرفته‌اند.

آمریکا در برابر قدرت بی‌بدیل بسیج چاره‌ای جز شکست ندارد

وی افزود: امروز بسیج در جهان اسلام قدرت بی بدیلی را تشکیل داده است و آمریکای جنایتکار در برابر این قدرت بسیج چاره‌ای جز شکست ندارد.

جانشین معاونت آموزش ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: امروز دشمن با استفاده از دو حربه به مقابله با جمهوری اسلامی پرداخته است. اولین حربه تحریم  هست که با تحریم می‌خواهد ملت بزرگ ایران اسلامی را با شکست مواجه کند اما کور خوانده است. ملت ما به خوبی توطئه‌ها و سیاست‌های دشمن را می‌شناسد و در برابر دشمن استقامت خواهد کرد و دشمن را ریشه کن خواهد کرد. اما مسئولین عزیز ما باید به فکر این مردم صبور و فداکار باشند و با روحیه جهادی،  انقلابی و بسیجی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات مردم قابل حل و تنها نیاز به روحیه جهادی است، افزود: ۷۰ تا ۸۰ درصد مشکلات به دست مسئولین قابل حل هست و فقط ۲۰ تا ۳۰ درصد مشکلات به تحریم‌ها بستگی دارد، امیدواریم مسئولین با تلاش شبانه روزی مشکلات این ملت وفادار را حل کنند. 

فرجیان زاده گفت: حربه بعدی دشمن استفاده از ابزار رسانه است. ابزار رسانه امروز مانند بمب شیمیایی است که انسان‌ها را مورد هدف قرار می‌دهد و تجهیزات را از بین نمی‌برد. دشمن با استفاده از ابزار رسانه‌ای به جنگ با ملت‌ها پرداخته و می‌خواهد از خودش قدرت بزرگی را نشان دهد و عده‌ای را که ترسو و بزدل هستند را مرعوب خودش کند اما ملت ایران ملتی مقاوم است و ملتی است که ۴۰ سال مقاومت کرده و مقاومت را به دیگران آموخته است، این ملت با عزت و سربلندی تمام توطئه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد. 

جانشین معاونت آموزش ستاد کل نیروهای مسلحه با تاکید بر اینکه امروز آمریکا در سراشیبی افول قرار گرفته است، گفت:  افول آمریکا در همه  صحنه ها قابل مشاهده است و امروز اقدامات این کشور در افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، لبنان شکست خورد و رئیس جمهور آمریکا منفورترین فرد در برابر چشم جهانیان هست. وقتی او در سازمان ملل صحبت می کند مورد تمسخر همه کشورها قرار می گیرد. افول آمریکا برای همه اندیشمندان دنیا قابل مشاهده و درک است و عزت و سربلندی ایران برای جهانیان روز به روز روشن تر خواهد بود.

ایران بن‌بستی ندارد

وی با بیان اینکه امروز در کشور بن‌بستی نداریم و تمامی مشکلات با دست توانمند جوانان مومن، جهادی و بسیجی قابل حل است، افزود: اولین نیاز کشور ما وحدت و یکپارچگی  و ایستادن در پشت سر رهبر انقلاب اسلامی است تا با صلابت در برابر دشمنان اسلام بایستیم.

جانشین معاونت آموزش ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دومین نیاز کشور همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: استفاده از جوانان مومن و متعهد بسیجی در مسئولیت‌ها است، ما باید فرصت را برای ظهور استعدادهای و ظرفیت‌های جوانان فراهم کنیم. در این برهه از زمان که باید در برابر استکبار بایستیم نیاز به مسئولینی داریم که روحیه بسیجی داشته باشند تا مشکلات مردم را حل کنند.

وی افزود: رهبر انقلاب فرمودند: ملت ایران تصمیم گرفته است با عزت و سربلندی زندگی کند و هرگز زیر بار ذلت نرود.

انتهای پیام

 

 

 

captcha