دیدار جمعی از ورزشکاران با فرمانده بسیج قرچک
کد خبر: 3768098
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱
به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

دیدار جمعی از ورزشکاران با فرمانده بسیج قرچک

کانون خبرنگاران نبأ ــ به مناسبت هفته بسیج جمعی از ورزشکاران اهل قرجک با فرمانده بسیج این شهرستان دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به مناسبت هفته بسیج جمعی از ورزشکاران، مربیان و مسئولان هیئات ورزشی روز گذشته، هشتم آذرماه با فرمانده بسیج قرچک دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ادامه رئیس هیئت پرورش اندام قرچک با بیان اینکه حضور در میادین ورزشی همان دفاع در جنگ نرم است، گفت: امروز ورزشکاران هستند که در میادین جهانی پرچم کشور را بالا می‌برند و برای میهن افتخار کسب می‌کنند.
وی با اذعان به اینکه اکثر ورزشکاران با اینکه از طبقات ضعیف جامعه هستند، ابراز کرد: آن‌ها عاشقانه و بدون هیچ چشم‌داشتی برای ورزش کشور کار می‌کنند، که اگر به جای ورزش برای زندگی شخصی خود وقت گذاشته بودند خیلی داراتر بودند.
قهرمان پاور لیفتینگ آسیا افزود: مربیان ورزش از مقام بالایی برخوردارند، چرا که با زحمت آنان هست که جوان سالم تحویل جامعه می‌شود.

همچنین رئیس هیئت فوتبال قرچک در این نشست اظهار کرد: وقتی نام مبارک آل الله در سینه ورزشکاران ما بعد از قهرمانی در کارزار جهانی نقش می‌بندد، نشان از ارزشی شدن ورزش ما دارد.

رئیس هیئت ورزش پهلوانی قرچک در بخشی دیگر از این نشست بیان کرد: ورزش‌های زورخانه‌ای ورزش امر به معروف و نهی از منکر هستد.
در پایان پیشکسوت تکواندوی قرچک با بیان اینکه، ورزشکاران کم‌توقع‌ترین قشر جامعه هستند، گفت: قرچک از ظرفیت بالایی در استعدادهای ورزشی برخوردار است.

انتهای پیام

captcha