کرمان برای مشارکت در دوره‌های غدیرشناسی آمادگی دارد
کد خبر: 3768973
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶
فدائی:

کرمان برای مشارکت در دوره‌های غدیرشناسی آمادگی دارد

گروه فرهنگی - استاندار کرمان دیروز یکشنبه، ۱۱ آذر از آمادگی این استان برای مشارکت در اجرای دوره‌های غدیرشناسی خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدائی، استاندار کرمان در دیدار با آیت‌الله سعید شاه‌آبادی، رئیس موسسه غدیرشناسی از آمادگی این استان برای مشارکت در اجرای دوره‌های غدیرشناسی خبر داد.
وی افزود: بهترین شیوه برای آشنایی جوانان با اصول معرفتی ارائه آموزش‌های اساسی به‌منظور تقویت بنیه اعتقادی افراد به‌ویژه جوانان است.
فدائی از غدیرشناسی به عنوان موضوعی مهم یاد کرد و ادامه داد: بهترین راه فرهنگسازی در جامعه، افزایش کتابخوانی و ارائه آموزش بین اقشار مختلف جامعه است.
استاندار کرمان با تأکید بر اینکه این استان آماده همکاری در برگزاری دوره‌های غدیرشناسی است، ادامه داد: در ابتدا 100 نفر برای حضور در این دوره در شهرستان‌های کرمان و ریگان انتخاب می‌شوند و در صورت امکان دوره‌ها افزایش خواهد یافت.
آیت‌الله سعید شاه‌آبادی، رئیس مؤسسه غدیر شناسی نیز گفت: دشمنان با تمام توان در حال تغییر عقاید جوانان ولایی هستند.
وی با بیان اینکه مؤسسه غدیر بدون داشتن جذابیت‌های مدرکی، تعداد زیادی را جذب کلاس‌های مؤسسه کرده است، بیان کرد: کلاس‌های غدیرشناسی در برخی استان‌ها راه‌اندازی شده و آمادگی داریم که فعالیت‌های موسسه غدیرشناسی را در راستای تدوین ولایت‌شناسی با محوریت امام جمعه و استاندار کرمان، در این استان نیز آغاز کنیم.
رئیس مؤسسه غدیر شناسی تصریح کرد: مؤسسه غدیرشناسی هر سال 12 هزار نفر را آموزش می‌دهد و حتی تعدادی از برادران اهل سنت نیز تحت آموزش قرار گرفته‌اند.
انتهای پیام

captcha