کمک ۳۶ میلیون ریالی خیرین به آموزشگاه ۱۵خرداد شریف‌آباد ابهر
کد خبر: 3769202
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

کمک ۳۶ میلیون ریالی خیرین به آموزشگاه ۱۵خرداد شریف‌آباد ابهر

گروه اجتماعی - سرپرست آموزش و پرورش ابهر از کمک ۳۶ میلیون ریالی خیرین به آموزشگاه ۱۵ خرداد شریف‌آباد این شهرستان خبر داد و گفت: مدرسه‌یاری برای ارتقای شاخص‌های تعلیم و تربیت باید در جامعه نهادینه‌سازی شود.

کمک 36 میلیون ریالی خیرین به آموزشگاه 15 خرداد شریف‌آباد ابهرکریم مسگرجماعت، سرپرست آموزش و پرورش ابهر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: جمعی از نیکوکاران مدرسه‌یار با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ مدرسه‌یاری در اقدامی خداپسندانه به صورت نقدی و غیرنقدی معادل 36 میلیون ریال به آموزشگاه شبانه‌روزی 15 خرداد شریف‌آباد کمک کردند.
وی این حرکت خیرخواهانه را اقدامی در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ مدرسه‌یاری در جامعه خواند و گفت: بودجه‌های دولتی پاسخگوی نیازهای مدارس نیست و کمک خیران می‌تواند نقش به‌سزایی در امر تعلیم و تربیت داشته باشد.
مسگرجماعت با اشاره به این که مدارس شبانه‌روزی نقش موثری در افزایش پوشش تحصیلی، ممانعت از ترک تحصیل و پیشگیری از تبعات اجتماعی ناشی از مهاجرت دارند، گفت: کمک‌های خیرین در هر سطح و میزانی گره‌گشای مشکلات مدارس به ویژه مدارس شبانه‌روزی است.
وی با تاکید بر اینکه مدارس به لحاظ تربیت کردن نسل آینده کشور نقش بسیار موثری در توسعه کشور ایفا می‌کنند، ادامه داد: خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار با اقدام خداپسندانه خود خیرات و مبرات اخروی از خود به جا می‌گذارند که امیدواریم این فرهنگ در جامعه نهادینه شود .
انتهای پیام
captcha