برگزاری جشن «عشایر و انقلاب» در کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3769720
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲

برگزاری جشن «عشایر و انقلاب» در کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ـ سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد برگزاری جشن «عشایر و انقلاب» در کانون‌های مساجد را یکی از ویژه‌برنامه‌های ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

برگزاری جشن «عشایر و انقلاب» در کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا دولت‌آبادی، سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 13 آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با انجام کارهای مختلف فرهنگی و هنری، در مسیر تربیت جوانان این مرز و بوم فعالیت می‌کنند.
وی جشنواره فضای مجازی، جشنواره قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و برگزاری جلسات آموزشی درسنامه فهم زبان قرآن سطح متوسطه را از برنامه‌های گرامی‌داشت پیروزی انقلاب اسلامی ذکر کرد.
سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد سلسله نشست‌های انقلاب اسلامی به روایت هنر، طرح بهار مهربانی، همایش پیاده‌روی، برگزاری محافل قرآنی و یادواره شهدا را از سایر این برنامه‌ها اعلام کرد.
دولت‌آبادی جشن عشایر و انقلاب، همایش دختران آفتاب ویژه بانوان، برگزاری مسابقات قرآنی به‌صورت شهرستانی و استانی و برگزاری طرح تفسیر کوتاه جزء 5 و 6 را از سایر برنامه‌های گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این استان برشمرد.
وی تصریح کرد: این ویژه‌برنامه‌ها با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب و گفتمان‌سازی مبانی، ارزش‌ها و رویکرهای انقلاب اسلامی برای نوجوانان و جوانان برگزار می‌شوند.
انتهای پیام

captcha