آموزش صوت و لحن قرآن در مدرسه علمیه الزهرا(س) اهواز
کد خبر: 3770352
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

آموزش صوت و لحن قرآن در مدرسه علمیه الزهرا(س) اهواز

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ آموزش صوت و لحن قرآن، نقد مدعی یمانی و طرح کتابخوانی «طرح کلی اندیشه اسلامی» عنوان برنامه‌های فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) اهواز است.

آموزش صوت و لحن قرآن کریم در مدرسه علمیه الزهرا(س) اهواز

صفورا حسین‌زاده، معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) اهواز در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی مدرسه روزهای دوشنبه برگزار می‌شود؛ این برنامه‌ها شامل آموزش صوت و لحن قرآن، نقد مدعی یمانی و طرح کتابخوانی است.

وی گفت: جلسات آموزش صوت و لحن قرآن با تدریس خادمی از طلاب مدرسه انجام می‌شود و 12 نفر از بانوان طلبه در این دوره شرکت می‌کنند. جلسات نقد مدعی یمانی نیز از سوی دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در این مدرسه برگزار شده است.

حسین‌زاده درباره طرح کتابخوانی طلاب نیز اظهار کرد: این طرح از آبان‌ماه با شرح خطبه حضرت زینب(س) آغاز شد و در حال حاضر کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی» مقام معظم رهبری موضوع سیر مطالعاتی طلاب است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) اهواز خاطرنشان کرد: این طرح با مشارکت 25 نفر از طلاب پایه‌های مختلف مدرسه در طول سال ادامه خواهد داشت.

وی در پایان از برگزاری سیزدهمین جشنواره قرآن و عترت در سطح مدارس استان خبر داد و گفت: این جشنواره در رشته‌های قرائت، حفظ، تفسیر قرآن و نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، فاطمه شناسی، پژوهشی(ترجمه کتاب، تدوین مقاله)، ادبی(شعر، داستان، قطعه ادبی)، هنری و رسانه‌ای(خوشنویسی، نقاشی، طراحی، گرافیک، تذهیب و صنایع دستی، فیلم کوتاه و...) برگزار می‌شود و طلاب از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره اقدام به ثبت نام می‌کنند.

انتهای پیام

captcha