نشست ‌«حال خوش خواندن» در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3770397
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

نشست ‌«حال خوش خواندن» در اردبیل برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ مدیرکل کتابخانه عمومی استان اردبیل از برگزاری نشست کتابخوان با عنوان «حال خوش خواندن» به مناسبت روز دانشجو و هفته پژوهش ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد این استان خبر داد.

نشست کتابخوان با عنوان «حال خوش خواندن» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، رباب عزیزخانی، مدیرکل کتابخانه عمومی استان اردبیل صبح امروز، ۱۷ آذرماه در جمع خبرنگاران در اردبیل گفت: همزمان با روز دانشجو و هفته پژوهش نشست کتابخوان با عنوان «حال خوش خواندن» ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار می‌شود.
مدیرکل کتابخانه عمومی استان اردبیل بیان کرد: این ویژه‌برنامه یکشنبه، ۱۸ آذرماه از ساعت ۱۴ در دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل برگزار خواهد شد.
عزیزخانی اظهار کرد: معرفی و بررسی کتاب‌ها، همراه با برگزاری مشاعره، مسابقه و اهدا جوایز به منتخبان از بخش‌های دیگر این برنامه فرهنگی خواهد بود.
وی افزود: ‌مهدی‌میرزا رسول‌زاده، از اساتید و شعرای برجسته کشور به‌عنوان سخنران و میهمان ویژه در این برنامه حضور خواهند داشت.
عزیزخانی با اشاره به اینکه این نشست‌های کتاب‌خوانی در سطوح مختلف علمی و دانشگاه تاثیر‌های سازنده‌ای دارد، ادامه داد: ترویج کتابخوانی باید در همه بخش‌های جامعه صورت گیرد تا فراگیری این فرهنگ عامه به سرعت جایگاه واقعی خود را پیدا کند.
پایان پیام

captcha