دانشجو به‌عنوان عنصر موثر جامعه از تاریخ معاصر مطلع باشد
کد خبر: 3770428
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

دانشجو به‌عنوان عنصر موثر جامعه از تاریخ معاصر مطلع باشد

گروه اجتماعی - نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشجو به عنوان عنصر موثر جامعه نباید از آنچه در تاریخ معاصر گذشته است، بی‌اطلاع باشد، گفت: چه شعار جوان‌گرایی بدهیم و یا ندهیم، آینده این کشور به دست جوانان ساخته خواهد شد.

احساس خطر دشمن، از قدرت دفاعی کشور است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، مهدی کوچک‌زاده، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی‌ صبح امروز، 17 آذرماه در مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با بیان اینکه چه شعار جوان‌گرایی بدهیم و یا ندهیم، آینده این کشور به دست جوانان ساخته خواهد شد، اظهار کرد: اعضای جنبش‌های دانشجویی همگی جوان هستند و به‌واسطه این خصوصیات چند ویژگی دارند که حق‌طلبی و حق‌پذیری یکی از ویژگی‌های آنان است.
وی ادامه داد: جوان، براساس فطرت خود حق‌طلب است و در هر حزبی باشد این موضوع فرقی نمی‌کند و دانشجو و جوان به‌دنبال عدالت‌طلبی بوده و متراکم از انرژی بوده و همیشه برای اقدام آماده است.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چون آینده کشور به دست جوانان است، از این رو در معرض بیشترین طمع و توطئه دشمنان قرار دارد، بیان کرد: دعوای دشمنان با ما چالش هسته‌ای نیست، بلکه احساس خطر از قدرت دفاعی ماست.
وی با اشاره به اینکه دانشجو به‌عنوان عنصر موثر جامعه نباید از آنچه در تاریخ معاصر گذشته است، بی‌اطلاع باشد، تصریح کرد: دانشجو باید دانسته در راه قدم بگذارد، وگرنه بقیه کسانی که با او همراه می‌شوند، به بیراهه کشیده خواهند شد.
انتهای پیام

captcha