مسابقات قرآن اتباع خارجی استان اصفهان برگزار شد
کد خبر: 3770446
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

مسابقات قرآن اتباع خارجی استان اصفهان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان گفت: ۲۵۰ نفر از بانوان افغانی در مسابقات قرآن کریم اتباع خارجی استان اصفهان در امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مسابقات قرآن کریم اتباع خارجی استان اصفهان برگزار شد

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌‎الاسلام مهدی طاهری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ قرآن کریم به مدت سه روز از روز چهارشنبه 14 آذر ماه لغایت جمعه 16 آذر ماه مسابقات قرآن کریم اتباع خارجی استان اصفهان در بخش خواهران به میزبانی امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان برگزار شد.
وی در ادامه افزود: این مسابقات در رشته های، حفظ، قرائت، ترتیل خوانی، مفاهیم و... در بخش خواهران با رقابت 250 نفر برگزار شد که در پایان نیز به نفرات برتر هررشته نیز جوایزی اهدا شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان اضافه کرد: بخش برادران این مسابقات نیز روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 21 ، 22 و 23 آذر ماه در جوار حرم مطهر این امامزاده عظیم الشان برگزار می‌شود.
طاهری  گفت: این مسابقات با همکاری استانداری، اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان و آستان مقدس امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha