تجلیل از صادرکنندگان برتر خراسان‌شمالی
کد خبر: 3770820
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

تجلیل از صادرکنندگان برتر خراسان‌شمالی

گروه اقتصاد - رئیس اتاق بازرگانی خراسان‌شمالی گفت: همزمان با برپایی همایش ملی صادرات در استان ۱۱ نفر از صادرکنندگان برتر و فعال استان تجلیل می‌شوند.

تجلیل از صادر کنندگان برتر خراسان‌شمالی

محمد صمدی، رئیس اتاق بازرگانی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌ شمالی، با بیان این که روز ملی صادرات فرصت ارزشمندی برای پرداختن به صادرات غیرنفتی است، اظهار کرد: به همین منظور با توجه به نامگذاری سال جاری به نام حمایت از کالای ایرانی و همچنین با توجه به شرایط کنونی در حوزه تجارت خارجی باید تاکید بر توسعه صادرات بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به برگزاری همایش روز ملی صادرات در استان در روز چهارشنبه، 21 آذرماه از سوی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بجنورد با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، گفت: دراین همایش از 11 تن از صادرکنندگان برترو برخی از صادرکنندگان فعال استان تجلیل خواهد شد.
رئیس اتاق بازرگانی خراسان‌ شمالی معیارهای صادرکنندگان برتر استان را براساس معیارهای مختلف و دستورالعمل‌های اعلامی از سوی سازمان توسعه و تجارت ایران در خصوص فعالیت‌های صادراتی، بازرگانی عمومی، صنعت و معدن، محصولات کشاورزی، گردشگری، مصالح ساختمانی اعلام کرد.
صمدی محل برگزاری همایش روز ملی صادرات در استان را در سالن همایش اداره پست خراسان‌ شمالی عنوان کرد، افزود: این همایش همانند سال‌های گذشته با حضور صنعتگران، صادرکنندگان، تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مقامات ارشد استانی و نماینده سازمان توسعه تجارت ایران برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha