یادواره شهید قنبری در دلگان برگزار شد
کد خبر: 3770837
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

یادواره شهید قنبری در دلگان برگزار شد

گروه فرهنگی - دومین یادواره شهید روحانی مرادبخش قنبری، صبح امروز، ۱۸ آذرماه با حضور اقشار مختلف بسیج و جمعی از علمای شیعه و سنی در روستای گنبد دلگان برگزار شد.

یادواره شهید قنبری در دلگان برگزار شد

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، دومین یادواره شهید روحانی مرادبخش قنبری، صبح امروز، 18 آذرماه با حضور اقشار مختلف بسیج و جمعی از علمای شیعه و سنی در روستای گنبد دلگان برگزار شد.
حجت‌الاسلام حسن شیبک، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه دلگان در این مراسم بیان کرد: نقش روحانیت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و مقابله با اشرار، غیرقابل انکار است؛ شهدای روحانی هم مانند سایر شهیدان با حضور در همه جبهه‌های انقلاب از گذشته تاکنون به خوبی به رسالت و تکلیف خود عمل کرده‌اند.
وی ادامه داد: از صدر اسلام تاکنون، خون‌های بسیاری ریخته شده تا درخت اسلام آبیاری شود؛ اسلامی که امروز در دستان ما است، نتیجه جان‌فشانی انسان‌های بزرگی است که فدا شدند تا دین خدا پابرجا بماند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه دلگان با اشاره به اینکه آیه صریح قرآن است که شهدا را مرده مپندارید، آنان زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی داده می‌شوند، افزود: شهادت اوج کمال انسان است؛ آنگاه که انسان تمام هستی خود را یکجا نثار معبود می‌کند.
وی اظهار کرد: دشمن برنامه‌ها و توطئه‌های بسیاری کرده است تا فرهنگ شهادت را از ما بگیرد و شهادت را برای ما بی‌ارزش جلوه دهد؛ چرا که فرهنگ شهادت و شهادت محوری یکی از بارزترین راه‌های مقابله با جریان‌های باطل است.
شیبک بیان کرد: جنگ فعلی دشمنان بر علیه نظام و امت اسلامی، جنگ اقتصادی است و یکی از مهم‌ترین ابزارهای آنان، فضای مجازی است؛ دشمن با پرداخت هزینه‌های هنگفت به شبکه‌های تبلیغاتی قصد تضعیف روحیه ملت ایران را دارند؛ در این شرایط باید روحیه بسیجی و جهادی داشت.
به گزارش ایکنا، شهید روحانی مرادبخش قنبری، در سال ۱۳۵۰ در شهرستان دلگان دیده به جهان گشود و در سال ۱۳۷۱ در حالی که ۲۱ سال داشت، به دست اشرار کور دل به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام

captcha