نگاهی به فعالیت‌های موسسه دارالقرآن خیرالنساء
کد خبر: 3770847
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

نگاهی به فعالیت‌های موسسه دارالقرآن خیرالنساء

گروه موسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ دارالقرآن خیرالنساء ارومیه ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان کلاس‌های روخوانی تا حفظ قرآن را برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ دارالقرآن خیرالنساء ارومیه، طبق روال همیشگی، مشغول برگزاری کلاس‌های قرآنی است. برنامه‌های این موسسه ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود. برپایی کلاس تقویتی آموزش قرآن مدارس همجوار با کمک مربیان در موسسه از جمله این فعالیت‌ها است.

کلاس‌های حفظ جزء‌های یک و دو ویژه گروه سنی 7 تا 15 سال در این مرکز برگزار می‌شود که بعد از یادگیری این دو جزء به موسسه دارالتحفیظ که تحت نظر سازمان اوقاف و امور خیریه است، معرفی می‌شوند و تا حفظ کل پیش می‌روند.

کلاس قرآن در رشته روخوانی ویژه گروه سنی 18 سال به بالا تا سطح چهارم به همت این دارالقرآن برگزار می‌شود.

خدیجه خیری، مدیرعامل دارالقرآن خیرالنساء ارومیه استان آذربایجان غربی در این رابطه گفت: دوره تربیت معلم نیز در ماه‌های قبل در این مکان برگزار می‌شد، اما اکنون سهمیه برگزاری این دوره از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کم شده است، لذا دوره آموزش‌یاری را جایگزین این دوره کرده‌ایم.

وی ادامه داد: این دوره از شهریورماه آغار شده و تا پایان بهمن‌ماه ادامه دارد. این دوره در سه رشته روخوانی و روانخوانی، روخوانی پیش‌دبستانی برگزار شده که در هر دوره 15 نفر ثبت‌ نام کرده‌اند.

خیری اظهار کرد: این موسسه در مناسبت‌های مذهبی مانند اعیاد و شهادت‌های ائمه معصومین(ع) و مناسبت‌های تقویمی مانند هفته کتاب و شب یلدا برنامه‌هایی را برگزار می‌کند. همچنین، برپایی کلاس‌های هنری مانند خیاطی، آشپزی و بافتنی نیز از جمله فعالیت‌های این موسسه است.

انتهای پیام  

captcha