پیشرفت ۳۵ درصدی پیست اسکیت اردبیل
کد خبر: 3770870
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

پیشرفت ۳۵ درصدی پیست اسکیت اردبیل

گروه اجتماعی - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی اولین پیست اسکیت سرپوشیده خاورمیانه با آخرین استاندارد‌های جهانی در اردبیل خبر داد.

نخستین پیست اسکیت سرپوشیده خاورمیانه در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار اردبیل‌ صبح امروز، ۱۸ آذرماه در جریان بازدید از دو پروژه شاخص در حال احداث خانه اسکیت و تالار وزنه‌برداری اردبیل، با اشاره به اهمیت این پروژه‌های ورزشی اظهار کرد: روند پیشرفت فیزیکی پروژه بسیار خوب بوده و بدون شک برای اینکه هر چه زودتر به اتمام برسند برای تأمین اعتبار تلاش خواهیم کرد.
وی خواستار پیگیری روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها از جانب مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل شد تا مشکلی در روند پروژه پیش نیاید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در جریان این بازدید با اشاره به اینکه پیست اسکیت اردبیل اولین پیست اسکیت سرپوشیده خاورمیانه است، تصریح کرد: این پیست یکی از مهم‌ترین پروژه‌های ورزشی و همچنین بزرگ‌ترین پیست اسکیت شمال‌غرب کشور محسوب می‌شود که در زمینی با مساحت ۱۵ هزار مترمربع در حال ساخت و تکمیل است.
آقاخانی ادامه داد: خانه اسکیت اردبیل یکی از مجهزترین سالن‌های ورزشی کشور خواهد بود که دارای ساختمان اداری به مساحت ۶۵۰ متر مربع، سکوی تماشاگران، پارکینگ اختصاصی و مساحت سالن سرپوشیده هشت هزار مترمربعی است.
وی اضافه کرد: ظرفیت پذیرش تماشاگران در این پیست ۸۰۰ نفر است و با افتتاح این پروژه شاهد برگزاری مسابقات ورزشی مختلف کشوری و حتی بین‌المللی در آن خواهیم بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در بازدید از تالار وزنه‌برداری نیز گفت: پروژه تالار وزنه‌برداری ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم هرچه زودتر به اتمام رسیده و افتتاح شود.
آقاخانی بیان کرد: باجدیت و نظارت‌های کافی و دقیق پیگیر پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها هستیم و تلاش می‌کنیم هرچه زودتر به بهره‌برداری برسند.
جمال پیله ور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل نیز در این بازدید با اشاره به اینکه پیست اسکیت ۲۰۰ متری اردبیل مطابق با آخرین استاندار‌های جهانی ساخته می‌شود، بیان کرد: در کنار پیست اسکیت، تالار وزنه‌برداری یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان و شامل هزار و ۸۰۰ متر مربع و دارای ساختمان اداری، اتاق کنترل، سالن گرم کردن و جایگاه تماشاگران با ظرفیت ۴۰۰ نفر است.
پیله ور خاطرنشان کرد: سالن تالار وزنه‌برداری اردبیل علاوه بر میزبانی مسابقات کشوری و بین‌المللی قابلیت استفاده برای سمینارها، گردهمایی‌ها، همایش‌ها و جشنواره‌ها را نیز دارد.
انتهای پیام

captcha