سرمایه‌گذاری نکردن برای نماز هزینه‌های اجتماعی سنگینی در پی دارد
کد خبر: 3771143
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
خامه‌یار:

سرمایه‌گذاری نکردن برای نماز هزینه‌های اجتماعی سنگینی در پی دارد

گروه اجتماعی ـ رئیس ستاد اقامه نماز استان قم گفت: اگر امروز برای نماز سرمایه‌گذاری نشود در جای دیگر از جمله در موضوعات اجتماعی باید هزینه‌های سنگین پرداخت شود.

سرمایه‌گذاری نکردن برای نماز، هزینه‌های اجتماعی سنگینی داردبه گزارش ایکنا از قم، محمد خامه‌یار، مدیر ستاد اقامه نماز استان قم امروز، 19 آذرماه با حضور در جمع اعضای شورای نماز بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم که با حضور مدیرکل بنیاد استان تشکیل شد، گفت: باید برای ارزش‌ها و واجبات دین که نیاز جامعه ما است سرمایه‌گذاری کنیم این سرمایه‌گذاری بازدهی دارد، اما بی‌توجهی به این امر مسائل و مشکلاتی در پی دارد و جامعه باید هزینه سنگین آن را پرداخت کند.

خامه‌یار افزود: کسانی که امروز وارد عرصه نماز می‌شوند احساس تکلیف دینی می‌کنند عرصه نماز نیازمند حمایت است و این واجب دینی باید مورد تأکید قرار گیرد.

وی اظهار کرد: تجلیل از نمازگزاران که تازه به سن تکلیف رسیده‌اند و تشویق خادمان نماز موجب ارایه الگویی مناسب به جامعه است این تشویق‌ها باید در مدارس پررنگ دیده شود چرا که تاثیر تربیتی بر نسل آينده دارد.

مدیر ستاد اقامه نماز قم افزود: فرزندان شاهد و ایثارگر از جایگاه ارزنده‌ای برخوردارند شناسایی و معرفی برگزیدگان عرصه نماز از این قشر ارزشمند به سایر دانش‌آموزان تأثیر ارزنده دارد لذا برنامه‌های نماز و تشویق‌ها باید در مدارس شاهد مورد توجه بیشتر باشد.

خامه‌یار گفت: شهدا با نماز انیس بودند و در وصایایشان بسیاری بر نماز تأکید داشتند، وصایای نماز باید تکثیر شود، شهدا به‌خاطر احیای ارزش‌ها و واجبات جانفشانی کردند و امروز باید از ارزش‌های شهدا دفاع کنیم.

انتهای پیام

captcha