فعالیت 46 مرکز نگهداری معلولان در سمنان
کد خبر: 3771144
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳

فعالیت 46 مرکز نگهداری معلولان در سمنان

گروه اجتماعی- مدیرکل بهزیستی استان سمنان از فعالیت ۴۶ مرکز نگهداری معلولان در استان خبر داد و افزود: ازاین‌بین ۳۶مرکز روزانه و ۱۰ مرکز شبانه‌روزی هستند.

فعالیت 46 مرکز نگهداری معلولان در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان،علیرضا ایزد پور، مدیرکل بهزیستی استان سمنان امروز 19 آذر به مناسبت هفته جهانی معلولان در سالن هلال‌احمر سمنان از فعالیت ۴۶ مرکز نگهداری معلولان در استان خبر داد و افزود: ازاین‌ بین ۳۶مرکز روزانه و ۱۰ مرکز شبانه‌روزی هستند و در این مراکز هزار معلول از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۱۳هزار معلول از بهزیستی استان خدمات دریافت می‌کنند، یاداور شد: از این تعداد سه هزار نفر مستمری‌بگیر هستند و برای هفت هزار نفر کارت معلولیت صادرشده است.

ایزدپور با تاکید بر اینکه قانون جامع حمایت از معلولان سال ۸۳به تصویب رسید و پس از گذران مراحلی سال ۹۷برای اجرا ابلاغ شد،یاداور شد: در سایه تعامل و همکاری بین‌بخشی می‌توان شاهد این موضوع بود که معلولان با هر توان‌مندی در جامعه حضور داشته باشند و تحقق این مقصود نیازمند مسئولیت پذیری کل جامعه است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان ادامه داد: طی شش ماه امسال یک هزار و ۴۴۸نفر معلول از خدمات بهزیستی بهره‌مند شدند، که در این راستا شش هزار و ۶۷۴معلول طی این بازه زمانی از وسایل کمک توان‌بخشی بهزیستی استفاده کردند.

انتهای پیام

captcha