مؤسسه ثقلین یزد موفق به اخذ مجوز نشریه تخصصی قرآنی شد
کد خبر: 3772032
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

مؤسسه ثقلین یزد موفق به اخذ مجوز نشریه تخصصی قرآنی شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه ثقلین یزد موفق به اخذ مجوز اولین نشریه تخصصی قرآنی از معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان «ثقلین یزد» شد.

حسین قادری، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مؤسسه موفق به اخذ مجوز اولین نشریه تخصصی قرآنی با عنوان «ثقلین یزد» از معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.

وی ادامه داد: این نشریه به شکل روزنامه‌ای و قابل انتشار در سراسر کشور است که همزمان در دهه مبارک فجر، اولین شماره نشریه ثقلین یزد منتشر می‌شود و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

قادری با اشاره به محتوای این نشریه اظهار کرد: بیان شیوه‌های آموزش قرآن، مباحث تفسیری و روایایی، مهم‌ترین اخبار قرآنی استان و کشور، تحلیل و تشریح فعالیت و عملکرد نهادهای تأثیرگذار در روند فعالیت‌های قرآنی کشور از جمله مباحثی است که در این نشریه به آن پرداخته می‌شود.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآنی ـ فرهنگی ثقلین یزد اضافه کرد: مؤسسات قرآنی که تمایل دارند تا اخبارشان در این نشریه منعکس شود، می‌تواند با معاونت تبلیغ و ترویج مؤسسه با شماره‌های 32358086 و 32357006-035 تماس بگیرند.

وی ادامه داد: مجوز این نشریه قرآنی، فصلنامه است یعنی هر سه ماه یکبار باید منتشر شود اما اگر گروه تحریریه این نشریه در مؤسسه ایجاد شد و جامعه قرآنی استان نیز استقبال خوبی داشته باشد، در سال 98 به سمت ماهنامه گرایش پیدا می‌کند.

یادآور می‌شود، مؤسسه ثقلین یزد در خیابان امام، روبروی شاهزاده فاضل، کوچه ۲۳ شهید پاکنژاد قرار دارد.

انتهای پیام

captcha