گردهمایی دانشجویان بسیجی با شعار «من انقلابی‌ام» در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3772245
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

گردهمایی دانشجویان بسیجی با شعار «من انقلابی‌ام» در اردبیل برگزار شد

گروه اجتماعی ـ بیش از ۶۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی از دانشگاه‌های سراسر استان اردبیل در چهل سالگی انقلاب اسلامی با شعار من انقلابی‌ام تجمع کرده و توطئه‌های دشمنان اسلام و استکبار جهانی را در اردبیل محکوم کردند.

گردهمایی دانشجویان بسیجی با شعار «من انقلابی ام» در اردبیل برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام حجت ابراهیمی، مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل روز گذشته، ۲۲ آذرماه در گردهمایی دانشجویان بسیجی از دانشگاه‌های سراسر استان اردبیل در چهل سالگی انقلاب اسلامی با شعار من انقلابی‌ام اظهار کرد: همدلی و همگرایی، نیاز جامعه امروز ماست و چیزی است که همه در حال حاضر به آن نیاز داریم و دانشجویان انقلابی نیز با تکیه بر علم و دانش خود و با اتحاد و انسجام باید به سمت عمل گرایی حرکت کنند.
ابراهیمی با اشاره به اینکه نقشه‌های راه در حوزه‌های علمی، فرهنگی و آموزشی ترسیم و تدوین شده و در آستانه چهل سالگی انقلاب دیگر جایی برای آزمون و خطا نیست بلکه باید عمل کرد، افزود: باید همه دانشجویان بر اساس آرمان‌های انقلاب اسلامی و نقشه‌های راه تدوین شده برای توسعه و ارتقای همه جانبه کشور حرکت کنند و بر اساس این مسیر‌های مشخص شده نقاط ضعف و قوت حوزه‌های مختلف را شناسایی و بررسی کنند.
وی با بیان اینکه یک دانشجویی انقلابی با الگو گرفتن از شهدای جنگ تحمیلی و جبهه مقاومت و با تکیه بر ولایت فقیه باید تمامی خلع‌های کشور را بررسی و برطرف کنند، اظهار کرد: باید امید مردم را نسبت به آینده روشن نظام جمهوری اسلامی پررنگ‌تر کرد.
مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: مردم همیشه در عرصه‌های مختلف نظام و از روز‌های نخست نهضت انقلاب تاکنون حاضر بوده اند و در شرایط مختلف توطئه‌های دشمنان را نیز تشخیص و خنثی کرده اند.
انتهای پیام

captcha