مدعیان دروغین حقوق بشر ناقض اصلی اجرای آن هستند
کد خبر: 3772446
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
امام جمعه خیرآباد:

مدعیان دروغین حقوق بشر ناقض اصلی اجرای آن هستند

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفر طزری گفت: همه کشورهای اروپایی خصوصاً همین فرانسه، جمهوری اسلامی را به برخورد بد و مانع آزادی مردم و نقض حقوق بشر متهم می‌کند، اما دولت فرانسه در آشوب اخیر این کشور برخورد سخت و خشن مأموران با معترضان را حق خود می‌داند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفر طزری، امام جمعه خیرآباد ورامین، 23 آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه این منطقه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، گفت: رهبر معظم انقلاب با اشاره به بیداری ملت ایران، مسئولان را به تلاش بیشتر توصیه کردند و فرمودند که اگرچه نقشه دشمن لو رفته است اما همه باید هوشیاری خود را حفظ کنند زیرا آمریکا، دشمنی خبیث و حیله‌گر بوده و ممکن است قصد فریب داشته باشد تا برای سال ۹۷، جنجال کند.
وی با بیان اینکه همه باید در برابر نقشه‌های دشمن به هوش باشند و زمینه را برای حضور دشمن فراهم نکنند، گفت: تحریم اقتصادی، عملیات روانی، فشار عملیاتی، سه راهبرد دشمن در این سال‌ها بوده که نظام اسلامی برای هر سه راهبرد دشمن برنامه دارد؛ استفاده از توان و ظرفیت داخلی و اقتصاد مقاومتی راه‌ حل تحریم‌های اقتصادی است.
امام جمعه خیرآباد اظهار کرد: بیش از چند روز است که در فرانسه به‌علت وضع مالیات بر سوخت اعتراضات گسترده‌ای صورت گرفته است که بیش از هزار نفر بازداشت و چند صد نفر زخمی و ۹۰ هزار نیروی نظامی وارد کار شدند. علت این اعتراض اگرچه وضع مالیات بود اما آنچه می‌تواند به‌عنوان علت اصلی باشد، نابرابری و تبعیض است؛ این وضع کشورهایی است که دم از تمدن، رفاه و آرامش می‌زنند.
وی بیان کرد: در آمریکا ۴۰ میلیون نفر گرسنه وجود دارد اما آنان توانسته‌اند با دروغ‌های تبلیغاتی خود تصویری زیبا از کشورهای خود نشان دهند تا عده‌ای غرب‌زده در داخل کشور، آنجا را قبله آمال خود بدانند و برعکس کوچک‌ترین ضعف در کشور اسلامی ما را آنچنان برجسته کنند که گمان کنند هنوز در ایران از حیوانات به جای مرکب و ماشین استفاده می‌شود.
طزری با اشاره به تجمعات آشوبگران و افراد فریب‌خورده در سال ۹۷، اظهار کرد: عده‌ای آشوبگر و افراد فریب‌خورده به‌مدت چند روز به خیابان‌ها آمدند و عده‌ای را هم به شهادت رساندند؛ همه کشورهای اروپایی خصوصاً همین فرانسه نسبت به برخورد نیروهای نظامی با این افراد اعلام موضع کردند و جمهوری اسلامی را به برخورد بد و مانع آزادی مردم و نقض حقوق بشر متهم کردند، اما دولت فرانسه در این حادثه عظیم، برخورد سخت و خشن مأموران با معترضان را حق خود می‌داند.
وی بیان کرد: این است حقوق بشر اروپایی و این است حال و روز کسانی که دل به قوانین اروپایی خوش کرده‌اند و کلید نجات ایران اسلامی را قوانین غربی می‌دانند.
مریم احمدی
انتهای پیام

captcha