طنین آیات قرآن در مسجد ۱۴ معصوم قزوین
کد خبر: 3772566
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

طنین آیات قرآن در مسجد ۱۴ معصوم قزوین

گروه فعالیت‌های قرآنی - هم‌زمان با هفته قرآن و عترت محفل انس با قرآن با حضور حامد شاکرنژاد قاری برجسته کشور در قزوین برگزار شد.

طنین انوار آیات قرآن در مسجد 14 معصوم قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، شب گذشته 23 آذرماه محفل انس با قرآن با حضور «حامد شاكرنژاد» قاری برجسته و بین‌المللی کشورمان در مسجد14معصوم (ع) واقع در خیابان مجاهد منطقه هادی‌آباد قزوين برگزار شد.
در این مراسم نورانی که با استقبال گسترده و حضور پرشور مردم و چهره‌های قرآنی هم‌زمان با هفته قرآن و عترت برگزار شد، آیات قرآن کریم تلاوت شد و حاضران در این مراسم معنوی روح و جان خویش را با انوار آیات الهی شستشو دادند. 
سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه استان، حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان، جمعی از مسئولان و مردم متدین استان در این محفل قرآنی حضور داشتند.
تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط تعدادی از قاریان برجسته و همچنین نوجوان استان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
به گزارش ایکنا، ترویج فرهنگ انس با قرآن، تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به شرکت در فعالیت‌های قرآنی و نشر فرهنگ قرآنی از جمله اهداف برگزاری این محفل انس با قرآن کریم است.
انتهای پیام

captcha