برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در کردستان + عکس
کد خبر: 3772616
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در کردستان + عکس

گروه اجتماعی- نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان کردستان امروز، 24 آذرماه در پارک علم و فناوری استان کردستان افتتاح شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، خالد سعیدی، رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان امروز، در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان کردستان به مناسبت هفته پژوهش از امروز تا روز پنج شنبه 29 آذرماه در محل پارک علم و فناوری استان کردستان برپا شده است.
وی افزود: در این نمایشگاه 25 غرفه از آخرین پژوهش‌های دانشگاه‌ها، مراکز علمی و فناوری و دستگاه‌های اجرایی استان دایر شده است که امیدواریم این پژوهش‌ها را در سال‌های آتی به سمت تقاضا محوری پیش ببریم.
رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان بیان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر دستاوردهای پژوهشی استان، دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی نیز به معرض نمایش درآمده است.
لازم به ذکر است؛ در این نمایشگاه از دو رقم جدید نخود اصلاح نژاد شده جهاد کشاورزی استان کردستان که در برابر سرمای محیط مقاوم هستند رونمایی شد.
یادآور می شود؛ در این نمایشگاه غرفه جهاددانشگاهی استان کردستان هم دایر شده است که آخرین دستاوردهای پژوهشی این نهاد شامل نشاءهای عاری از ویروس، کیف خورشیدی، سامانه وب GIS و مقالات و طرح‌های پژوهشی به معرض نمایش عموم درآمده است.
برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در کردستانبرپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در کردستانبرپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در کردستانبرپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در کردستانبرپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در کردستانبرپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در کردستانبرپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در کردستانبرپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در کردستانبرپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در کردستانبرپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در کردستانبرپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در کردستانبرپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در کردستانبرپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در کردستانبرپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در کردستانبرپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در کردستانبرپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری در کردستان

captcha