آغاز زندگی ۲۷ زوج جوان خوسفی با کمک خیران
کد خبر: 3772658
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰

آغاز زندگی ۲۷ زوج جوان خوسفی با کمک خیران

گروه اجتماعی ـ مسئول مرکز نیکوکاری شهرستان خوسف گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به ۲۷ زوج جوان مستحق جهیزیه اهدا شده است.

آغاز زندگی 27 زوج جوان خوسفی با کمک خیران

محمدرضا خوشحال، مسئول مرکز نیکوکاری شهرستان خوسف در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری شهرستان خوسف با هدف ترویج فرهنگ حسنه خیرات و کمک به ازدواج جوانان نوعروسانی که به‌دلیل مشکلات تهیه جهیزیه ازدواجشان به تاخیر افتاده بود را شناسایی و آن‌ها را مورد حمایت قرار داد.
وی افزود: تعداد کالاهایی که ضروریات اول زندگی است شامل 20 جنس ایرانی و مرغوب شامل یخچال، فرش و ماشین لباسشویی و غیره در اختیار آن‌ها قرار داد.
مسئول مرکز نیکوکاری شهرستان خوسف بیان کرد: در سری اول 10 مورد جهیزیه‌ای که تهیه کرده بودند بعد از نماز جمعه در جلسه‌ای که با حضور مسئولین و تعدادی از مراجعان در دفتر امام جمعه برگزار شد، به زوج‌ها اهدا شد.
خوشحال با بیان اینکه این طرح همچنان ادامه دارد و به صورت جامع مرکزی نیکوکاری فعالیت دارد، اظهار کرد: ارزش این کالاها بالغ بر ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان است که حداقل مبلغ از مراجعه کننده گرفته می‌شود که تقریباً 4 الی 4 میلیون و پانصد هزار تومان است.
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون به 27 زوج جوان مستحق جهیزیه اهدا شده است، افزود: 340 سبد کالا به ارزش 300 هزار تومان از اردیبهشت سال جاری تاکنون و 10 راس گوسفند عقیقه و بالغ بر 12 رأس گوسفند در ایام عید قربان با حمایت آستان قدس رضوی بین افراد نیازمند توزیع شد.
مسئول مرکز نیکوکاری شهرستان خوسف خاطرنشان کرد: علاوه بر این در خصوص کمک به بیماران خاص بخشی از هزینه‌ها پرداخت و همچنین در تهیه بسته‌های لوازم تحریر و تهیه لباس و صندوق‌های جمع‌آوری کمک به ایتام نیز فعالیت دارند .
خوشحال با تشکر از همکاری کمیته امداد امام خمینی خوسف، یادآور شد: بالغ بر یک میلیون تومان در بحث کفاره جمع آوری شده که از آن نیز برای تهیه نان مناسب برای نیازمندان استفاده شده است.

انتهای پیام

captcha