اعلام مکان کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن
کد خبر: 3772736
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

اعلام مکان کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن

گروه جلسات و محافل ــ کرسی‌ تلاوت به همت مؤسسه نفحات‌القرآن طی بازه زمانی 24 تا 28 آذرماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ سیصد و پنجمین کرسی نفحات القرآن، دوشنبه، ۲۶ آذرماه، با تلاوت هادی موحدامین، قاری بین‌المللی و بیان مفاهیم و تفسیری آیات از جانب محمود نوروزی، مبتهل کشورمان، در مسجد خلیل‌الله واقع در نارمک، خیابان مدنی، روبه‌روی متروی جانبازان برپا می‌شود.
سیصدوششمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن سه‌شنبه، ۲۷ آذر‌ماه، با تلاوت سعید عبدی، قاری ممتاز در مسجد اباعبدالله(ع)، واقع در شهرری، خیابان رجایی جنوب، تشکیل خواهد شد.
کرسی سیصد و هفتم نفحات‌القرآن، چهارشنبه، ۲۸ آذرماه، پس از نماز مغرب و عشاء با تلاوت حسین شالچی و با ارائه محفوظات علی و زینب فیضی در مسجد امام سجاد(ع) واقع در نارمک خیابان ثانی، خیابان مدائن برگزار می‌شود.

یادآوری می‌شود سیصد و چهارمین کرسی تلاوت نفحات‌القرآن، شامگاه گذشته، ۲۴ آذرماه، با تلاوت حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد موسوی‌درچه‌ای، قاری ممتاز کشورمان، در مسجد امام حسین(ع) شهرری برگزار شد.
در این کرسی‌ها برگه‌های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعان توزیع، همچنین به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا می‌شود.
همچنین، پخش زنده کرسی‌های تلاوت نفحات‌القرآن در صفحه اینستاگرام مؤسسه به نشانی nafahat.video@ انجام می‌شود.

مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند می‌توانند با شماره ۰۹۱۲۸۰۴۶۸۴۳روابط عمومی نفحات‌القرآن تماس بگیرند و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام

captcha