باغ کتاب در سمنان ایجاد می‌شود
کد خبر: 3772896
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

باغ کتاب در سمنان ایجاد می‌شود

گروه فرهنگی - شهردار سمنان با اشاره به ضرورت فضاهای فرهنگی و هنری در جغرافیای شهری از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی باغ کتاب در این شهر خبر داد.

باغ کتاب در سمنان ایجاد می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمد ناظم رضوی، شهردار سمنان امروز 25 آذر در جلسه هم‌اندیشی اعضای مجمع ملی جوانان و دبیران سازمان‌های مردم نهاد سمنان با اشاره به ضرورت فضاهای فرهنگی و هنری در جغرافیای شهری از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی باغ کتاب در این شهر خبر داد و افزود: قرار است به‌زودی با تملک یک ملک زمینه ایجاد این باغ کتاب را در سمنان فراهم کنیم.

ناظم رضوی با اشاره به استقبال شهرداری سمنان از طرح‌های مرتبط با کتابخوانی، ادامه اد: در همین راستا بوستان کتاب را در پارک 8 شهریور جهت استفاده شهروندان ایجاد کرده‌ایم.

به گفته وی؛ تشکیل رادیو شهر از دیگر اقدامات پیش روی شهرداری است  و آمادگی این را داریم که بخشی از پارک‌ها را در اختیار بانوان قرار دهیم تا با فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی شور و نشاط را در پارک‌های سمنان احیا کنیم.

شهردار سمنان با اشاره به خلاقیت و نوآوری در فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد، متذکر شد: هنر شما در این است که با وجود محدودیت سازمان‌ها و ادارات در بودجه، طرح‌هایی را به صورت شفاف تعریف و در ارتباطی دوسویه خواستار همکاری متقابل باشید.

مرادی، معاون جوانان اداره ورزش و جوانان استان سمنان نیز متذکر شد: سازمان‌های مردم نهاد در بحث عدالت اجتماعی و مبارزه با مفاسد نیز می‌توانند یاری‌رسان باشند و در مباحث علمی، پژوهشی، نجوم، هنر، ورزشی و اجتماعی نیز ظرفیت‌های فراوانی دارند.

مرادی با تاکید بر ارتباط جوانان و مسئولان برای ایجاد حس امید و نشاط در جامعه، متذکر شد: سمن‌ها به‌عنوان سازمان‌های مردمی، توانایی همراهی، مشاوره و فعالیت‌های اجرایی را در کنار مسئولان دارند‌.

انتهای پیام

captcha