27 تندیس ملی فداکاری دانشجویان اهدا شد
کد خبر: 3772995
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶

27 تندیس ملی فداکاری دانشجویان اهدا شد

گروه سلامت ــ در هشتمین آیین اهدای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران، این تندیس به 27 نفر و گروه جهادی اهدا شد.

27 تندیس ملی فدارکاری اهدا شدبه گزارش خبرنگار ایکنا، هشتمین آیین اهدای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران، ظهر امروز 25 آبان‌ماه از سوی جهاد دانشگاهی در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد.
حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی در این همایش با تقدیر از دانشجویان فداکاری که در این همایش تندیس ملی فداکاری را دریافت کردند، اظهار کرد: افرادی که بلندای روح دارند، از جان و مال خود می‌گذرند و در راه کمک به مردم گام بر می‌دارند، بیشتر این افراد گمنام هستند.
وی افزود: وظیفه سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی مانند جهاد دانشگاهی این است که این افراد را شناسایی و آن را به مردم معرفی کند.
27 تندیس ملی فدارکاری دانشجویان اهداء شد
در ادامه این همایش که با تواشیح‌خوانی به مناسبت میلاد امام حسن عسکری(ع) همراه بود، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران نیز با اشاره اهمیت فداکاری از دیدگاه اسلام، سلحشوری شهدای مدافع حرم را موجب افتخار ایرانیان و دنیای اسلام خواند.
وی همچنین ضمن تجلیل از مقام جهادگر شهید اژدری، شهادت این جهادگر را به خانواده جهاد دانشگاهی تسلیت گفت.
27 تندیس ملی فدارکاری دانشجویان اهداء شد
حسن فارسی، دبیر اجرایی این همایش نیز با اشاره اعلام فراخوان این همایش از 22 مهرماه سال جاری اظهار کرد: پس از دریافت اسامی دانشجویان فداکار، اسامی به همراه مستندات به سازمان‌های ذی‌ربط ارسال و طی 6 جلسه فشرده با حضور نمایندگان سازمان‌های همکار در برگزاری این همایش نفرات و گروه‌های انتخاب‌شده برگزیده شدند.
وی در ادامه از خبرگزاری ایکنا به دلیل حمایت از آیین اهدای تندیس ملی فداکاری تقدیر کرد.
وی افزود: در این همایش 27 تندیس به افراد و گروه‎‌ها اهداء و 2 نفر نیز مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
بر اساس این گزارش، لوح تقدیر و تندیس این جشنواره به احمد عامر شهرابی، ساربان فداکار که با اطلاع‌رسانی از وقوع سانحه برای قطار جلوگیری کرده بود، و جهادگر زنده‌یاد سیدمجید ساجدی، گرافیست انقلابی تعلق گرفت و تندیس‌های این جشنواره به شهیدان مدافع حرم، سیدمحمدجواد حسن‌زاده، بابک فوری و علیرضا مرادی اهداء شد.
27 تندیس ملی فدارکاری دانشجویان اهداء شد
همچنین دانشجویان زنده‌یاد جهادگر امیرمحمد اژدری و هاجر مرادی، دانشجوی پزشکی که بدن خود را اهداء کرد نیز تندیس این جشنواره را دریافت کردند.
فاطمه گودرزی، سجاد دهقانی، علی محمدی، احمد محمودی، میلاد آقایی، ندیم خشیشی، مصطفی مجاب، فرشاد ناصری و پیمان کردکی نیز از افرادی بودند که هشتمین تندیس ملی فداکاری را دریافت کردند.
گزارش تصویری این مراسم را اینجا ببینید.
انتهای پیام
captcha