سومین جشنواره ایده‌های برتر با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد + عکس
کد خبر: 3773019
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲

سومین جشنواره ایده‌های برتر با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد + عکس

گروه اجتماعی- سومین جشنواره ایده‌های برتر با معرفی نفرات برگزیده امروز، ۲۵ آذرماه در تالار مولوی دانشگاه کردستان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا از کردستان، سومین جشنواره ایده‌های برتر به همت جهاددانشگاهی کردستان برگزار شد که با معرفی نفرات برگزیده امروز، ۲۵ آذرماه در تالار مولوی دانشگاه کردستان به کار خود پایان داد.
56 ایده به دبیرخانه سومین جشنواره ایده‌های برتر ارسال شد که از این تعداد 12 ایده به مرحله نهایی راه یافت که با آراء داوران شش اثر به عنوان برگزیده منتخب شدند.
در بخش فنی و مهندسی از بین آثار ارسالی عادل کریمیان با ایده دستگاه توزین پیوسته مواد جاد، سید مصطفی صمدی با ایده تجهیزات شهربازی، سید حامد زمانی با ایده اطفاء حریق طبقات منفی، مرتضی هادی پور با ایده چراغ روشنایی خیابانی مجهز به سیستم اتوماتیک برگزیده شدند.
در بخش کشاورزی نیز میلاد جعفری با ایده کانکس هوشمند زنبورداری و مهدی قاسمی با ایده همیار چوپان به عنوان دو اثر برگزیده بخش نهایی معرفی شدند.
سومین جشنواره ایده‌های برتر با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان دادسومین جشنواره ایده‌های برتر با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان دادسومین جشنواره ایده‌های برتر با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان دادسومین جشنواره ایده‌های برتر با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان دادسومین جشنواره ایده‌های برتر با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان دادسومین جشنواره ایده‌های برتر با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان دادسومین جشنواره ایده‌های برتر با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان دادسومین جشنواره ایده‌های برتر با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان دادسومین جشنواره ایده‌های برتر با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد

captcha