تشریح عملکرد مؤسسه «ایثار» در یزد
کد خبر: 3773184
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

تشریح عملکرد مؤسسه «ایثار» در یزد

گروه فرهنگی - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: مؤسسه ایثار باید توان حداکثری خود را در خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران به‌کار گیرد و نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.

موسسه ایثار نقش موثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ایفا کند

به گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد امروز، 26 آذرماه در نشست شورای استانی مؤسسه ایثار یزد با اشاره به جایگاه مؤسسه ایثار به‌عنوان بازوی اجرایی بنیاد در اجرای طرح‌های مختلف اظهار کرد: مؤسسه ایثار با توان بالایی که دارد، در اجرای برنامه‌های بنیاد نقش مهمی ایفا می‌کند.
وی افزود: انتظاری که بنیاد از مؤسسه ایثار دارد این است که توان حداکثری خود در خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران به کار گیرد و نقشی اساسی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشد.
ابراهیمی با اشاره به امکانات ورزشی موجود در موسسه اظهار کرد: مؤسسه ایثار باید برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد تا تمرینات ورزشی و مسابقات خانواده‌های شهدا و ایثارگران را پوشش دهد.
حسن کلانتری، مدیر مؤسسه ایثار یزد نیز با ارائه گزارشی از وضعیت مؤسسه گفت: استان یزد توانایی تبدیل به یکی از مراکز قوی در سطح کشور را دارد ولی در این راستا لازم است بنیاد همکاری لازم برای تکمیل طرح‌ها را انجام دهد.
کلانتری با اعلام آمادگی برای همکاری بیشتر با بنیاد، افزود: ایثار یزد آمادگی دارد طرح پایش سلامت خانواده‌های شهدا و ایثارگران را با همکاری پزشکان حاذق استان انجام دهد.
وی یکی از رویکردهای موسسه یزد را توجه به مسائل قرآنی و ترویج مفاهیم عالی این کتاب آسمانی خواند و تصریح کرد: ما توانایی دوره‌های آموزشی مختلف در راستای اشاعه و گسترش فرهنگ قرآنی را دارا هستیم.

انتهای پیام

captcha