برگزاری جلسه شورای عالی قرآن در زندان ملایر
کد خبر: 3773312
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

برگزاری جلسه شورای عالی قرآن در زندان ملایر

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ اولین جلسه شورای عالی قرآن با هدف تدوین سیاست‌‌ها، راهبردها و شاخص‌های ارزیابی و نظارت بر برنامه‌های قرآنی و نهادینه‌سازی علوم و معارف دینی در زندان ملایر برگزار شد.

شورای عالی قرآن در زندان ملایر برگزار شد

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های همدان، اولین جلسه شورای عالی قرآن با هدف تدوین سیاست‌‌ها، راهبردها و شاخص‌های ارزیابی و نظارت بر برنامه‌های قرآنی و نهادینه‌سازی علوم و معارف دینی در زندان ملایر با حضور تمامی اعضای شورای قرآن در زندان ملایر برگزار شد.
محمد بیات، رئیس شورای عالی قرآن، انس و الفت و انس با معارف قرآن کریم را بسیار سازنده دانست و گفت: آسیب‌های اخلاقی‌، اجتماعی موجود در جامعه بشری به واسطه دوری از قرآن و معارف قرآنی است.
وی افزود: یکی از ویژگی‌های خانواده‌های موفق انس باقرآن وعمل به آموزهای قرآن است و این امر در زندان ملایر با جدیت از طریق مبادی و متولیان امر انجام و صورت می‌پذیرد که موید این امر کلاس‌های مستمر و موفقیتهای مددجویان در بخش‌های روخوانی، روانخوانی، قرائت و حفظ است.
دبیر شورای عالی قرآن گزارشی از عملکرد قرآنی زندان ارائه کرد و گفت: برگزاری منظم محافل قرآنی در هر ماه به میزبانی یک بند باعث آشنایی و گرایش بیشتر مددجویان از تمام بندها به قرآن کریم شده و اداره فرهنگی براساس رسالت سازمانی خود پیگیر نهادینه‌سازی انس و معرفت قرآن برای تمام مددجویان است و تقویت بنیه اعتقادی زندانیان از طریق روش های کارآمد می تواند نقش بسزایی در اصلاح و تربیت مددجویان داشته باشد.
بیات ضمن تقدیر از حضور و حمایت همه جانبه اعضای شورای عالی قرآن در جلسه نورانی و مزین به نام قرآن ضمن ابلاغ احکام اعضاء اظهار کرد: در فعالیت‌های فرهنگی، قرآن‌محوری با تأکید بر آموزش مفاهیم قرآنی فرآیند اصلاح و تربیت را جانی دوباره خواهد بخشید که امید است همواره سرلوحه زندگی اجتماعی و تربیتی در تمامی شئونات باشد.
انتهای پیام

captcha