نذر زمین کشاورزی جهت بازسازی عتبات عالیات در ماکو
کد خبر: 3773358
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱

نذر زمین کشاورزی جهت بازسازی عتبات عالیات در ماکو

گروه اجتماعی- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ماکو از نذر یک قطعه زمین کشاورزی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع که استعداد باغی شدن دارد، خبر داد و تصریح کرد: حداقل قیمت این زمین بیش از ۵۰ میلیون تومان بوده و جهت بازسازی عتبات عالیات نذر شده است.

نذر زمین کشاورزی جهت بازسازی عتبات عالیات در ماکو

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، اسلام محمودزاده، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ماکو، ظهر امروز، 26 آذر ماه، در همایش محبت و ارادت به اهل بیت(ع)، بیان کرد: حدود ۲۲ ماه است که این ستاد در شهرستان تاسیس شده و اعضای فعال در این ستاد فقط برای رضای خداوند و بدون در نظر داشتن مزد مادی فعالیت می‌کنند.
وی در ادامه با تاکید براینکه، بازسازی حرم‌های‌ ائمه اطهار ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، ادامه داد: در حال حاضر قبور متبرکه در مرحله توسعه قرار دارد که میانگین از ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ماکو مبالغ جمع‌آوری شده از پرچم‌گردانی در ماه محرم را بیش از ۴ میلیون تومان ابراز کرد.
وی همچنین از نذر یک قطعه زمین کشاورزی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع که استعداد باغی شدن دارند، خبر داد و تصریح کرد: حداقل قیمت این زمین بیش از ۵۰ میلیون تومان است.
انتهای پیام

captcha