بزرگ‌ترین كارگاه رايانه مدارس در يزد به بهره‌برداری رسيد
کد خبر: 3773390
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲

بزرگ‌ترین كارگاه رايانه مدارس در يزد به بهره‌برداری رسيد

گروه اجتماعی- بزرگ‌ترین كارگاه رايانه مدارس استان يزد با حضور سرپرست فرمانداری يزد و مدير آموزش‌ و پرورش ناحيه يک یزد در دبيرستان نمونه رسوليان به بهره‌برداری رسيد.

بزرگ‌ترین كارگاه رايانه مدارس در يزد به بهره‌برداری رسيد

به گزارش ایکنا از یزد، بزرگ‌ترین كارگاه رايانه مدارس استان يزد 26 آذرماه با حضور حیدری سرپرست فرمانداري يزد و امیرچقماقی مدير آموزش‌ و پرورش ناحيه يك یزد در دبيرستان نمونه و هوشمند رسوليان به بهره‌برداری رسيد.
عباس حيدري، سرپرست فرمانداری یزد در حاشیه اين مراسم اظهار کرد: جذابيت در آموزش‌وپرورش و بهره‌گیری از تكنولوژي نوين در افزايش كيفي آموزش نقشي بي بدليل دارد.
وي ازدياد کارگاه‌های رايانه مدارس را در جهت تحقيق و پژوهش علمي دانش آموزان مؤثر دانست و افزود: تجهيز مدارس به فناوری‌های روز می‌تواند دانش آموزان را در جهت كسب اطلاعات ترغيب نمايد.
سرپرست فرمانداري يزد تصریح کرد: اين كارگاه ضمن فراهم نمودن ارتباط مستمر والدين با معلمين می‌تواند در هدايت تحصيلي و برگزاري آزمون‌های آنلاين و انتخابات دانش آموزان مؤثر باشد.
در پايان اين مراسم از معلمان و دانش آموزان فن ياور كه در ايجاد اين كارگاه همكاري نموده‌اند با اهدا لوح سپاس قدرداني شد.
یادآور می شود كارگاه آی تي و كنفرانس دبيرستان نمونه و هوشمند رسوليان با 35 رايانه و هزينه 60 ميليون توماني توسط خيرين و والدين ایجاد شده است.

انتهای پیام

captcha