دوره بازآموزی ۷۰۰ مربی قرآن در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 3773465
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

دوره بازآموزی ۷۰۰ مربی قرآن در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از فعالیت ۲۵۰ خانه قرآن در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: در آینده نزدیک، دوره بازآموزی مربیان قرآنی استان با حضور ۷۰۰ نفر در ارومیه برگزار خواهد شد.

دوره بازآموزی 700 مربی قرآن در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد داداش‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه هم‌اکنون 250 خانه‌ قرآن در استان فعالیت دارند، افزود: این تعداد خانه‌ قرآنی در مناطق روستایی و شهری استان با هدف توسعه‌ فعالیت‌ها و ترویج فرهنگ قرآنی بین آحاد مردم به‌ویژه نسل جوان و نوجوان فعالیت می‌کنند.
وی بیان کرد: در آینده‌ نزدیک با هدف توانمندسازی مدیران مؤسسات و مربیان قرآنی استان نیز دوره‌های بازآموزی ویژه ۷۰۰ مدیر و مربی قرآن تحت نظر اساتید برتر و مجرب قرآنی کشور برگزار خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در ادامه از تخصصی کردن فعالیت موسسات قرآنی استان خبر داد و یادآور شد: این طرح تا پایان سال در استان اجرایی می‌شود، متاسفانه بیشتر موسسات قرآنی آموزش‌های خود را بر روی آموزش‌های عمومی قرآن کریم متمرکز کرده‌اند و در زمینه ارائه آموزش‌های تخصصی فعالیت‌های قابل توجهی نداشته‌اند.
انتهای پیام

captcha