تعالیم قرآن منحصر به زمان خاص نیست
کد خبر: 3773588
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

تعالیم قرآن منحصر به زمان خاص نیست

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد قرآن را معجزه‌ای برای نجات همه انسان‌ها دانست و افزود: تعالیم انسان‌ساز قرآن منحصر به زمان و دوره‌ای خاص نیست بلکه برای بشر در طول تاریخ است.

تدبر در آیات قرآن راهگشای انسان در تمام مراحل زندگی است

به گزارش ایکنا از یزد، چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد صبح امروز، 27 آذرماه در رشته‌های حفظ، مفاهیم، قرائت و اذان در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.
احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات اظهار کرد: تدبر در آیات قرآن راه‌گشای انسان در تمام مراحل زندگی است.
ابراهیمی تأکید کرد: ما باید همواره تلاش کنیم ارتباطی مستمر با مبدأ هستی از طریق عمل به کتاب آسمانی‌مان قرآن کریم، داشته باشیم که این ارتباط باعث سعادت دنیا و آخرت ما خواهد شد.
وی قرآن را معجزه‌ای برای نجات همه انسان‌ها دانست و افزود: تعالیم انسان‌ساز قرآن منحصر به زمان و دوره‌ای خاص نیست بلکه برای بشر در طول تاریخ است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد لزوم عمل به فرمان‌های این معجزه جاوید را یادآور شد و تصریح کرد: قرآن کریم سخن خداوند خطاب به انسان است که دستورات الهی را در برگرفته است و ما باید تمامان را موردتوجه قرار دهیم.

انتهای پیام

captcha