سهمیه ۶ هزار نفری قزوین در طرح «۱۴۵۲»/ تمام‌قد در حوزه قرآن ایستاده‌ایم
کد خبر: 3773682
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

سهمیه ۶ هزار نفری قزوین در طرح «۱۴۵۲»/ تمام‌قد در حوزه قرآن ایستاده‌ایم

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: در حوزه فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی تمام‌قد برحسب توان خود ایستاده‌ایم و از فعالیت‌های قرآنی نیز در حد توان حمایت می‌کنیم.

بیش از ۶ هزار نفر سهمیه استان قزوین در ۱۴۵۲/ تمام‌قد در حوزه قرآن ایستاده‌ایم

به گزارش ایکنا از قزوین، در راستای ایجاد هماهنگی‌های لازم برای پیشبرد هر چه بهتر طرح ملی حفظ جزء 30 قران کریم «بشارت 1452» در استان قزوین، جلسه توجیهی ظهر امروز، 27 آذرماه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی مقنی، مسئول بنیاد مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه و نمایندگان و مسئولان دستگاه‌های مختلف مرتبط در استان در سالن جلسات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین برگزار شد.
حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در این نشست بیان کرد: در سال جاری در طرح 1452 سهمیه استان قزوین ۶ هزار و 6۳۳ نفر در نظر گرفته‌شده که تاکنون با کمک دستگاه‌ها و مؤسسات مختلف استان 3 هزار و 58 نفر در سامانه این طرح سازمان‌دهی شده است.
وی افزود: تلاش داریم برحسب توانایی و ظرفیت‌های موجود تا پایان طرح سهمیه استان محقق شود و بتوانیم گام‌های بلندی برای عملیاتی شدن طرح بشارت ۱۴۵۲ در استان برداریم.
این مسئول یادآور شد: در صورت تحقق سهمیه استان در پایان سال شاهد رشد چشمگیری در تعداد آزمون دهندگان استان نسبت به سالیان قبل که در حدود ۲ هزار نفر بود، خواهیم بود.
مجیدی تأکید کرد: به دنبال آمار سازی نبوده و نیستیم اما تمام ظرفیت موجود از بقاع متبرکه تا موقوفات مربوطه را برای نیل بیشتر جامعه به سمت قرآن به کارخواهیم برد.
وی ادامه داد: در حوزه فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی تمام‌قد برحسب توان خود ایستاده‌ایم و از فعالیت‌های قرآنی نیز در حد توان حمایت می‌کنیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در پایان اظهار کرد: مؤسسات قرآنی می‌توانند از ظرفیت بقاع متبرکه در مسیر قرآن بهره ببرند و ما دست کسانی که در این مسیر قدم می‌گذارند را به گرمی می‌فشاریم.

انتهای پیام

captcha