اهل بیت(ع) متعلق به بشریت است
کد خبر: 3773875
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

اهل بیت(ع) متعلق به بشریت است

گروه معارف - رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی با اشاره به مشارکت اهل تشیع، تسنن و دیگر اقلیت‌های مذهبی در بازسازی عتبات عالیات، تصریح کرد: اقلیت‌های مذهبی دیگر نیز در این امر مشارکت کرده‌اند، چرا که اهل بیت(ع)، متعلق به بشریت بوده و فقط به اسلام تعلق ندارد.

اهل بیت، متعلق به بشریت است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سیدحسن حسینی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی، صبح امروز، 28 آذرماه در جشنواره نشان محبت، با اشاره به اینکه اکنون ستاد عتبات عالیات در 17 شهرستان آذربایجان غربی وجود دارد، اظهار کرد: طی 16 ماه اخیر مبلغ 2 میلیارد تومان و همچنین 2 کیلو طلا، 200 تن سیمان، 100 تخته فرش و 500 متر سنگ تراورتن جذب شده است.
وی با بیان اینکه استان آذربایجان غربی 12 هزار شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است، ادامه داد: با استقبال و مشارکت مردم استان در امر بازسازی عتبات عالیات، استان در جذب کمک‌های مردمی تا یک سال دیگر از رتبه 30 تا رتبه دوم صعود خواهد کرد.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی با اشاره به مشارکت اهل تشیع، تسنن و دیگر اقلیت‌های مذهبی در بازسازی عتبات عالیات، بیان کرد: اقلیت‌های مذهبی دیگر نیز در استان این امر مشارکت کرده‌اند؛ چرا که اهل بیت متعلق به بشریت بوده و فقط به اسلام تعلق ندارد.
انتهای پیام

captcha