جلوگیری از پدیده‌های نوظهور و انحرافات با روشنگری
کد خبر: 3774007
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

جلوگیری از پدیده‌های نوظهور و انحرافات با روشنگری

گروه معارف- مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خراسان‌جنوبی گفت: معارف مهدویت باید از چشمه اصلی گرفته و به مردم منتقل شود و باید جلوی پدیده‌های نوظهور و انحرافات را با روشنگری بگیریم.

جلوگیری از پدیده‌های نوظهور و انحرافات با روشنگری

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام محمدرضا خوشخو، امروز 28 آذر، در نشست منطقه‌ای مدیران عامل بنیادهای فرهنگی مهدی موعود(عج) شرق کشور اظهار کرد: بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) کشور سال 79 با پیشنهاد حجت الاسلام و المسلمین قرائتی به مقام معظم رهبری و با دستور مقام معظم رهبری تاسیس شد.
وی با بیان اینکه بنیاد مهدی موعود(عج) از سال 85 در خراسان‌جنوبی راه اندازی شده است، افزود: رسالت اصلی بنیاد مهدویت، روشنگری و تبیین معارف ناب مهدویت است.
مدیرعامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) خراسان‌جنوبی تصریح کرد: معارف مهدویت باید از چشمه اصلی گرفته و به مردم منتقل شود و باید جلوی پدیده‌های نوظهور و انحرافات را با روشنگری بگیریم.
خوشخو با بیان اینکه تاکنون دوره‌های تربیت مربی ویژه مهدکودک‌ها، معارف و گفتمان مهدوی و مراسمات نهم ربیع الاول و نیمه شعبان را برگزار کردیم، گفت: جوانان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به پورتال جامع مهدویت در بخش رسانه و پرسش و پاسخ شرکت کنند.
وی با بیان اینکه مخاطبان فعالیت‌های بنیاد عمدتا جوانان هستند، یادآور شد: امور دانشگاهیان بنیاد مهدویت در استان راه اندازی شده و با کانون‌های مهدویت ارتباط برقرار کردیم.
انتهای پیام

captcha