پرداخت ۲۲۸۳ فقره وام ضروری به نیازمندان هرمزگانی
کد خبر: 3774011
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

پرداخت ۲۲۸۳ فقره وام ضروری به نیازمندان هرمزگانی

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: در هشت‌ماهه سال جاری ۲۲۸۳ فقره وام ضروری از طریق صندوق امداد ولایت استان هرمزگان با مبلغ هفت میلیارد و ۷۳۷ میلیون تومان به نیازمندان استان پرداخت‌ شده است.

پرداخت ۲۲۸۳ فقره وام ضروری به نیازمندان هرمزگانی

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان بابیان اینکه وام‌های ضروری برای حل مشکلات و گره‌گشایی از زندگی مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت می‌شود گفت: کمیته امداد با اعطای تسهیلات از طریق صندوق امداد ولایت در زمینهٔ‌های ازدواج، درمان، تحصیل، مسکن و اشتغال به واجدین شرایط پرداخت می‌کند.
وی افزود: در هشت‌ماهه سال جاری ۲۲۸۳ فقره وام ضروری از طریق صندوق امداد ولایت استان هرمزگان با مبلغ هفت میلیارد و ۷۳۷ میلیون تومان به نیازمندان استان پرداخت‌شده است.
الهیاری با اشاره به اهمیت ترویج سنت حسنه قرض‌الحسنه در جامعه بیان کرد: با سپرده‌گذاری از سوی خیران نیکوکار در صندوق امداد ولایت به‌صورت قرض‌الحسنه می‌توان تسهیلات بیشتری برای رفع مشکلات نیازمندان پرداخت کنیم.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با اشاره به اینکه تنها شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در استان هرمزگان است ادامه داد: خیران نیکوکار می‌توانند با افتتاح حساب سپرده قرض‌الحسنه در این صندوق ضمن استفاده از تمامی خدمات بانکی، در زمینهٔ حمایت از نیازمندان و محرومان جامعه نقش مهمی را ایفا کنند.
انتهای پیام

captcha