۱۱ کارمند آموزش و پرورش به تخلفات اداری معرفی شدند
کد خبر: 3775243
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
در پی آتش‌سوزی مدرسه اسوه حسنه؛

۱۱ کارمند آموزش و پرورش به تخلفات اداری معرفی شدند

گروه اجتماعی - ۱۱ نفر از کارکنان آموزش و پرورش در پی حادثه آتش‌سوزی مدرسه غیر دولتی اسوه حسنه به تخلفات اداری معرفی شدند.

11 کارمند آموزش و پرورش به تخلفات اداری معرفی شدند

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، 11 نفر از کارکنان آموزش و پرورش در پی حادثه آتش‌سوزی مدرسه غیر دولتی اسوه حسنه به تخلفات اداری معرفی شدند.
علیرضا نخعی، مدیر کل آموزش و پرورش استان در این خصوص بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع به‌زودی برای متخلفان رأی صادر می‌شود، علاوه بر معرفی این 11 نفر به تخلفات اداری، مدیر و مربی مدرسه حادثه دیده نیز در بازداشت به سر می‌برند.
وی اظهار کرد: باید برنامه مدونی برای بازدید و بررسی فضای ایمنی مدارس تدوین و طبق ترسیم یک جدول نظارتی، آن را عملیاتی کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: هیچ‌گونه سهل‌انگاری نسبت به جان دانش‌آموزان از هیچ کسی پذیرفته نیست و با هر گونه کوتاهی به شدت برخورد می‌شود.
به گزارش ایکنا، 27 آذر‌ماه یک واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستان دخترانه در زاهدان طعمه حریق شد که در آن چهار دانش‌آموز این مدرسه به نام مونا خسروپرست، صبا عربی، یکتا میرشکار و مریم نوکندی جان باختند.

انتهای پیام

captcha