بصیرت و تبعیت از رهنمودهای رهبری؛ عاملی بر ناکامی دشمنان
کد خبر: 3775256
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
امام جمعه زابل مطرح کرد:

بصیرت و تبعیت از رهنمودهای رهبری؛ عاملی بر ناکامی دشمنان

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر کیخا، گفت: دشمن سعی دارد در فضای حقیقی و مجازی فرهنگ مردم را تحت‌الشعاع قرار دهد، اما به لطف و عنایات خداوند متعال و با رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و نیز بصیرت و هوشیاری مردم شریف ایران در این امر ناکام مانده و شکست خورده است.

به گزارش ‌کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مراسم اختتامیه نمایشگاه هفته پژوهش شهرستان زابل با حضور امام جمعه و تنی چند از مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در محل این نمایشگاه برگزار و از گروه‌های برتر شرکت‌کننده تجلیل به عمل آمد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر کیخا، امام جمعه زابل، در حاشیه این مراسم ضمن بازدید از نمونه طرح‌های ارائه شده و قدردانی از مسئولان برگزاری این نمایشگاه، بیان کرد: دشمن زمانی که متوجه شد از طریق جنگ سخت و حمله نظامی نمی‌تواند در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی کاری از پیش ببرد، تمام توان و فکر خود را بر روی جنگ فرهنگی که همان جنگ نرم است، معطوف کرده است.
وی بیان کرد: دشمن سعی دارد در فضای حقیقی و مجازی فرهنگ مردم را تحت‌الشعاع قرار دهد، اما به لطف و عنایات خداوند متعال و با رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و نیز بصیرت و هوشیاری مردم شریف ایران در این امر ناکام مانده و شکست خورده است.
امام جمعه زابل با اشاره به خلاقیت‌ها و استعداد قابل توجه جوانان در عرصه جنگ نرم، گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، جوانان باید در مقابله با جنگ نرم، آتش به اختیار باشند، بسیجی و انقلابی عمل کنند، تا دشمن به اهداف شوم خود نرسد.
در پایان مراسم از گروه‌های برتر شرکت‌کننده در نمایشگاه هفته پژوهش شهرستان زابل تجلیل شد.

بصیرت و تبعیت از رهنمودهای رهبری عاملی بر ناکامی دشمنان

بصیرت و تبعیت از رهنمودهای رهبری عاملی بر ناکامی دشمنان

بصیرت و تبعیت از رهنمودهای رهبری عاملی بر ناکامی دشمنان

حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha